ISTORIJA FILMA I i II U PRETPLATI

01.09.2017.

do 15. oktobra

Dejvid A. Kuk
ISTORIJA FILMA I i II

Sveobuhvatni vodič kroz filmsku umetnost od njenih početaka do današnjih dana
Novo izmenjeno i dopunjeno izdanje

PORUČI NA SAJTU

knjižarska cena 6.600 din, cena u pretplati 3.300 din
mogućnost plaćanja u dve mesečne rate

izlazi iz štampe do kraja 2017. godine


*
uz pretplatu kupite i knjige po neočekivano niskoj ceni!
za samo 300 dinara po primerku izaberite neki od sledećih naslova:
1. VEK ITALIJANSKOG FILMA priredio Mario Ričardi  2. Džordž Melnik VEK KANADSKOG FILMA
3. NOVI KADROVI priredili Dejan Ognjanović i Ivan Velisavljević


*

U produžetku poruke potražite više informacija o ovom izdanju, a u prilogu pogledajte uputstvo o pretplati. Za dodatne informacije možete se obratiti na telefone (011) 3288 471 i 262 4344, ili e-poštom na forum@clio.rs 

 

Istorija filma Dejvida A. Kuka sveobuhvatni je vodič kroz filmsku umetnost od njenih početaka do današnjih dana. Autor obrazlaže sve bitne aspekte filma i filmskog stvaralaštva i ujedno nas upoznaje sa tehnološkim, društvenim i ekonomskim kontekstom u kom je nastala i razvijala se svetska kinematografija. U istorijski pregled Kuk znalački uklapa detaljnu analizu najznačajnijih filmskih ostvarenja kao što su Rađanje jedne nacije, Oklopnjača Potemkin i Građanin Kejn. Pritom, on svoju pažnju posvećuje i filmovima koji su snažno uticali na karijere najpoznatijih reditelja, svrstavajući tu Hičkokovu Vrtoglavicu, Renoarovo Pravilo igre, Ozuovu Tokijsku priču i Paradžanovljeve Senke zaboravljenih predaka. Delo donosi obilje podataka o najvažnijim periodima u razvoju filma i čuvenim filmskim školama: vajmarskom filmu, ruskom filmu predsovjetskog perioda, francuskom Novom talasu, novom španskom filmu...; govori o razvoju filmske tehnologije i, naravno, o najpoznatijim filmskim rediteljima: Grifitu, Velsu, Kurosavi, Bergmanu, Stounu... Novo izdanje nudi iscrpan pregled promena koje su se dogodile u savremenoj kinematografiji: od digitalnih inovacija i njihovog uticaja na distribuciju, potrošnju i nezavisnu produkciju filmova, do ispitivanja mogućnosti za formiranje globalnog filmskog pejzaža.