×

PSIHOLOGIJA MEDIJA

Dejvid Džajls

Prevele sa engleskog Jelena Vidić,Sonja Banjac

Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi. Propaganda, reklame, ubeđivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod rađen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

Dejvid Džajls

Docent na predmetu Psihologija medija na Univerzitetu Vinčester u Velikoj Britaniji.

Godina izdanja : 2011.

Broj strana : 253

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 22.5 x 16.5

Težina : 404 g

ISBN : 978-86-7120-410-5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje