Prevela sa engleskog Nada Siljanović-Donati
Namera autora, kako sami ističu, bila je da doprinesu boljem razumevanju dinamičnog razvoja u ovoj oblasti i ukažu na njegove posledice, ali i moguću alternativu postojećoj strukturi medija koja bi, po njihovom mišljenju, morala biti u većoj meri demokratska.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Delo Globalni mediji nastalo je iz pera dva vodeća američka stručnjaka za medije. U njemu je ponuđen veoma pristupačan, ali i stručan pregled kretanja u globalnoj medijskoj industriji koji se zasniva na najnovijim podacima i rezultatima naučnih istraživanja. U prvom delu knjige autori se bave pojavom i razvojem globalnog medijskog sistema i analiziraju političke, ekonomske i tehnološke uzroke koji su doveli do njegovog naglog uspona. Naredna poglavlja posvećena su istraživanju mnogostrukog uticaja globalnih medija na nacionalne medijske sisteme pri čemu se posebna pažnja posvećuje različitim reagovanjima na takva kretanja. Namera autora, kako sami ističu, bila je da doprinesu boljem razumevanju dinamičnog razvoja u ovoj oblasti i ukažu na njegove posledice, ali i moguću alternativu postojećoj strukturi medija koja bi, po njihovom mišljenju, morala biti u većoj meri demokratska.
Edvard S. Herman
Dugogodišnji profesor na Univerzitetu u Pensilvaniji, autor je velikog broja radova na temu medija. Uz Noama Čomskog potpisan je kao koautor dela Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media (1988).
Robert V. Mekčesni
Docent je na odseku za žurnalistiku i masovne komunikacije Univerziteta u Viskonsinu.
Godina izdanja : 2004.
Broj strana : 382
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 22 x 13
Težina : 438 g
ISBN : 8671021130
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.