×

MEDIJI DANAS (I)

Džozef Tjurou

Preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović

Knjiga Džozefa Tjuroa nudi nijansiran, razumljiv i pristupačan prikaz kako  trenutni trendovi u ekonomiji i medijima utiču na nas i naše poimanje demokratije. Met MekAlister, Univerzitet Pensilvanija

Mediji danas: Uvod u masovne komunikacije je svojevrstan medijski udžbenik koji otkriva koje su to snage koje upravljaju stvaranjem, distribucijom i izlaganjem medijskih sistema; postavlja internet i digitalne medije kao organske delove tih medijskih sistema i aktivno poziva studente da vide i čuju svoje omiljene medijske proizvode na zaista nov način. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija ili okretni i osetljivi poslenici ukoliko odluče da rade u medijskim industrijama. Knjiga nudi moderan, realan pristup savremenim medijskim sistemima i pitanjima koja ih okružuju, uz jedinstven uvid u pravce razvoja medija i isticanje u prvi plan značaja digitalne konvergencije i medijske pismenosti kao cilja.
 
Ono što ističe  knjigu  Mediji danas je naglašena pažnja na dinamiku medijske industrije koja se konstantno menja. Knjiga Džozefa Tjuroa nudi nijansiran, razumljiv i pristupačan prikaz kako  trenutni trendovi u ekonomiji i medijima utiču na nas i naše poimanje demokratije.

Met MekAlister, Univerzitet Pensilvanija


Mediji danas  angažuje studente i služi kao svojevrstan vodič kroz naš novi medijski-fokusirani svet. Napisana je živopisno i koncizno. Britki smisao za humor Tjuroa podstične studente da započnu konverzaciju koja od njih zahteva da povežu ono što čitaju sa ličnim iskustvom u savremenim medijskim trendovima.

Amanda Lok,Univerzitet u Mičigenu

Džozef Tjurou

Profesor komunikacija i pomoćnik dekana za postdiplomske studije Anenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je i sam doktorirao i gde predaje od 1986. Urednik je medijske edicije Univerziteta u Mičigenu. Njujork Tajms ga je nedavno opisao kao "verovatno vladajućeg akademskog eksperta u oblasti medija". Autor je preko sedamdeset članaka i deset knjiga iz oblasti industrije masovnih medija.

Predgovor
I Kako razumeti prirodu masovnih medija
1. Kako razumeti masovne medje i zna?aj medijske pismenosti
2. Šta je medijsko poslovanje
3. Formalne i neformalne kontrole medijskih sadržaja: državna regulativa, samoregulativa i etika
4. Istraživanja medijskih u?inaka i medijske kulture
II Medijski džinovi i višemedijske aktivnosti
5. Svet nejasnih granica izme?u medija
6. Strategija medijskih džinova
III Štampani mediji
7. Industrija knjiga
8. Industrija novina
9. Industrija ?asopisa
Pojmovnik po poglavljima

Godina izdanja : 2012.

Broj strana : 545

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 24x16

Težina : 853 g

ISBN : 987-86-7102-417-4

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje