Preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović
Ovo je zaista uzbudljivo vreme za proučavanje komunikacija (...). Preobražaj je, u stvari, tako veliki da vam pruža priliku da znate više od konvencionalnih stručnjaka, da se suprotstavite tradicionalnom mišljenju i da pokrenete novu javnu raspravu o medijima i društvu. Džozef Tjurou
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Drugi deo studije Mediji danas američkog profesora komunikacija Džozefa Tjuroa bavi se istorijom i razvojem elektronskih medija i modernim izazovima u toj sferi, odnosno u muzičkoj i filmskoj industriji, industriji radija i televizije, interneta i video igara, kao i u sferi oglašavanja i odnosa s javnošću.
Sveobuhvatni udžbenik o savremenim medijskim sistemima Tjurou je napisao sa ciljem da čitaoce podstakne da razvijaju kritički odnos prema raznolikom svetu masovnih komunikacija. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija. To, kako naglašava Tjurou, znači postati odgovorniji građanin – roditelj, glasač, radnik – u društvu koje pokreću mediji.
Prvi deo studije Mediji danas objavljen je 2012.
Džozef Tjurou
Profesor komunikacija i pomoćnik dekana za postdiplomske studije Anenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je i sam doktorirao i gde predaje od 1986. Urednik je medijske edicije Univerziteta u Mičigenu. Njujork Tajms ga je nedavno opisao kao "verovatno vladajućeg akademskog eksperta u oblasti medija". Autor je preko sedamdeset članaka i deset knjiga iz oblasti industrije masovnih medija.
IV Elektronski mediji
10. Muzi?ka industrija
11. Industrija radija
12. Filmska industrija
13. Industrija televizije
14. Industrija interneta i video-igara
V Oglašavanje i odnosi s javnoš?u
15. Industrija oglašavanja
16. Industrija odnosa s javnoš?u
Epilog
Pojmovnik po poglavljima
Godina izdanja : 2013.
Broj strana : 443
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 24x16
Težina : 712 g
ISBN : 978-86-7102-456-3
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.