×

MEDIJI DANAS (II)

Džozef Tjurou

Preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović

Ovo je zaista uzbudljivo vreme za proučavanje komunikacija (...). Preobražaj je, u stvari, tako veliki da vam pruža priliku da znate više od konvencionalnih stručnjaka, da se suprotstavite tradicionalnom mišljenju i da pokrenete novu javnu raspravu o medijima i društvu. Džozef Tjurou

Drugi deo studije Mediji danas američkog profesora komunikacija Džozefa Tjuroa bavi se istorijom i razvojem elektronskih medija i modernim izazovima u toj sferi, odnosno u muzičkoj i filmskoj industriji, industriji radija i televizije, interneta i video igara, kao i u sferi oglašavanja i odnosa s javnošću.

Sveobuhvatni udžbenik o savremenim medijskim sistemima Tjurou je napisao sa ciljem da čitaoce podstakne da razvijaju kritički odnos prema raznolikom svetu masovnih komunikacija. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija. To, kako naglašava Tjurou, znači postati odgovorniji građanin – roditelj, glasač, radnik – u društvu koje pokreću mediji.

Prvi deo studije Mediji danas objavljen je 2012.

Džozef Tjurou

Profesor komunikacija i pomoćnik dekana za postdiplomske studije Anenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je i sam doktorirao i gde predaje od 1986. Urednik je medijske edicije Univerziteta u Mičigenu. Njujork Tajms ga je nedavno opisao kao "verovatno vladajućeg akademskog eksperta u oblasti medija". Autor je preko sedamdeset članaka i deset knjiga iz oblasti industrije masovnih medija.

IV Elektronski mediji
10. Muzi?ka industrija
11. Industrija radija
12. Filmska industrija
13. Industrija televizije
14. Industrija interneta i video-igara
V Oglašavanje i odnosi s javnoš?u
15. Industrija oglašavanja
16. Industrija odnosa s javnoš?u
Epilog
Pojmovnik po poglavljima

Godina izdanja : 2013.

Broj strana : 443

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 24x16

Težina : 712 g

ISBN : 978-86-7102-456-3

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje