Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako važno mesto? Kako su sve naučnici shvatali i istraživali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu?
Endi Radok govori o tome zbog čega je važno izučavati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tumačiti rezultate tih istraživanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog čega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomoćne žrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogućava da prozru namere kreatora medijskog sadržaja i iskoriste medijsku pažnju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pića? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oružanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obrađuju se u knjizi, a studentima i istraživačima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istraživanja, pristupu naučnom radu i strukturisanju medijskih studija.
Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istraživanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stručnim časopisima, posvećene nasilju u medijima, političkim ličnostima, reality televiziji, kampanjama za zdrav život, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i slično. Pre Omladine i medija (2013), objavio je i knjige Understanding Audiences (2001) i Investigating Audiences (2007). Radio je kao predavač na univerzitetima u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Među omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi Exploring Media Research. Redovno objavljuje stručne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i slični.
1. Zašto omladinski mediji
2. Razumevanje medijske sadržine Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima
3. Razumevanje uticaja tehnologije medija Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija
4. Razumevanje globalne medijske industrije Kina, reality televizija i upravljanje medijima
5. Razumevanje korisnika medija Devojke, mobilni telefoni i identitet
6. Razumevanje nasilja u medijima Oružani napadi u školama, reportaže u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti
7. Razumevanje oglašavanja i marketinga Studenti i alkohol
8. Razumevanje politi?ke komunikacije Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima
9.Razumevanje slavnih li?nosti Bam Mardžera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji
10. Razumevanje kriti?kog istraživanja medija Deca vojnici, medijske ku?e i medijsko obrazovanje
11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji
12. Bibliografija
13. Indeks pojmova
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Endi Radok govori o tome zbog čega je važno izučavati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tumačiti rezultate tih istraživanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog čega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomoćne žrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogućava da prozru namere kreatora medijskog sadržaja i iskoriste medijsku pažnju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pića? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oružanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obrađuju se u knjizi, a studentima i istraživačima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istraživanja, pristupu naučnom radu i strukturisanju medijskih studija.
Ja sam devojka: Lekcije feminizma 70-ih za 21. vek, Endi Radok
Vrata percepcije, intervju sa Endijem Radokom, Vreme, Sonja Ćirić
Endi Radok
Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istraživanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stručnim časopisima, posvećene nasilju u medijima, političkim ličnostima, reality televiziji, kampanjama za zdrav život, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i slično. Pre Omladine i medija (2013), objavio je i knjige Understanding Audiences (2001) i Investigating Audiences (2007). Radio je kao predavač na univerzitetima u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Među omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi Exploring Media Research. Redovno objavljuje stručne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i slični.
1. Zašto omladinski mediji
2. Razumevanje medijske sadržine
Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima
3. Razumevanje uticaja tehnologije medija
Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija
4. Razumevanje globalne medijske industrije
Kina, reality televizija i upravljanje medijima
5. Razumevanje korisnika medija
Devojke, mobilni telefoni i identitet
6. Razumevanje nasilja u medijima
Oružani napadi u školama, reportaže u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti
7. Razumevanje oglašavanja i marketinga
Studenti i alkohol
8. Razumevanje politi?ke komunikacije
Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima
9.Razumevanje slavnih li?nosti
Bam Mardžera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji
10. Razumevanje kriti?kog istraživanja medija
Deca vojnici, medijske ku?e i medijsko obrazovanje
11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji
12. Bibliografija
13. Indeks pojmova
Broj strana : 297
Pismo : Latinica
ISBN : 978-86-7102-497-6
Format : 24 x 16
Povez : Broširani povez
Težina : 482 g
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.