GUSLARKE I SVIRAČICE NA TRADICIONALNIM INSTRUMENTIMA
×
GUSLARKE I SVIRAČICE NA TRADICIONALNIM INSTRUMENTIMA
Iva Nenić
U svojoj knjizi Iva Nenić spaja svoja dosadašnja interesovanja i istraživanja, koja se kreću kroz ukrštanja etnomuzikologije, savremenih teorija ideologije, performativnosti, roda, identiteta i razlike, uvek propuštanih kroz sočiva studija kulture.
U svojoj knjizi Iva Nenić spaja svoja dosadašnja interesovanja i istraživanja, koja se kreću kroz ukrštanja etnomuzikologije, savremenih teorija ideologije, performativnosti, roda, identiteta i razlike, uvek propuštanih kroz sočiva studija kulture. Autorka u svom naučnom radu pokreće raspravu odnosa identitetske politike i muzike. Posvećenost temi žena, žena koje su u istoriji i danas preuzimale identitete koji se u stereotipnim prikazima ne smatraju ženskim, i posebno to propuštajući kroz muziku, kao izvođačku praksu i kao određeni umetničko-životni etos, autorka je načinila značajan proboj, ne samo u relativno maloj i na našim prostorima nedovoljno razvijenoj oblasti studija roda, već i u šire postavljenom teorijskom i istorijskom razmatranju položaja žena u Srbiji i na Balkanu. Iz recenzije Adriane Zaharijević
Iva Nenić
Osnovne i doktorske studije završila je na Odseku za etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, a na Interdisciplinarnim studijama teorije umetnosti i medija beogradskog Univerziteta umetnosti magistarske studije. Angažovana je na programima Beogradske otvorene škole, Istraživačke stanice Petnica i Centra za ženske studije. Predavala je na brojnim akademskim institucijama u Srbiji i inostranstvu. Naučne radove, eseje i kritike objavljuje u domaćim i stranim naučnim časopisima. Njena interesovanja se vezuju za kulturalne studije muzike, kritičku teoriju, muziku i identifikaciju/transgeneracijsko pamćenje, popularnu kulturu i teoriju ideologije.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
U svojoj knjizi Iva Nenić spaja svoja dosadašnja interesovanja i istraživanja, koja se kreću kroz ukrštanja etnomuzikologije, savremenih teorija ideologije, performativnosti, roda, identiteta i razlike, uvek propuštanih kroz sočiva studija kulture. Autorka u svom naučnom radu pokreće raspravu odnosa identitetske politike i muzike. Posvećenost temi žena, žena koje su u istoriji i danas preuzimale identitete koji se u stereotipnim prikazima ne smatraju ženskim, i posebno to propuštajući kroz muziku, kao izvođačku praksu i kao određeni umetničko-životni etos, autorka je načinila značajan proboj, ne samo u relativno maloj i na našim prostorima nedovoljno razvijenoj oblasti studija roda, već i u šire postavljenom teorijskom i istorijskom razmatranju položaja žena u Srbiji i na Balkanu.
Iz recenzije Adriane Zaharijević
Iva Nenić
Osnovne i doktorske studije završila je na Odseku za etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, a na Interdisciplinarnim studijama teorije umetnosti i medija beogradskog Univerziteta umetnosti magistarske studije.
Angažovana je na programima Beogradske otvorene škole, Istraživačke stanice Petnica i Centra za ženske studije. Predavala je na brojnim akademskim institucijama u Srbiji i inostranstvu.
Naučne radove, eseje i kritike objavljuje u domaćim i stranim naučnim časopisima. Njena interesovanja se vezuju za kulturalne studije muzike, kritičku teoriju, muziku i identifikaciju/transgeneracijsko pamćenje, popularnu kulturu i teoriju ideologije.
Broj strana : 305
Pismo : Latinica
ISBN : 978-86-7102-576-8
Format : 16 x 24
Povez : Tvrdi povez sa omotnicom
Težina : 750 g
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.