Preveli sa engleskog Bojana Janković,Danica Ilić,Slobodan Obradović
Kako pozorišne kuće, trupe, prostori, festivali, studiji kao i infrastruktura koja ih podržava, mogu da se održe u konkurenciji sa komercijalnom zabavom?
{"id":828,"kategorija_id":12,"parent_id":null,"naslov":"KLIMATSKE PROMENE I POLITIKA","sadrzaj":"<p>Politi\u010dke mere na svim nivoima – lokalnom, nacionalnom i me\u0111unarodnom – mogu imati presudan uticaj na ograni\u010davanje globalnog zagrevanja, navodi Gidens i iznosi mnoštvo novih ideja i predloga za razrešavanje opre\u010dnih politi\u010dkih stavova u ovoj oblasti.<\/p>","dugacki_sadrzaj":"","tezina":597,"cena":1870,"cena_tvrdi":0,"tvrdi_povez":0,"je_aktivan":1,"je_na_stanju":1,"lager":100,"prodato":6,"seo_tagovi":"KLIMATSKE PROMENE I POLITIKA","seo_opis":"<p>Politi\u010dke mere na svim nivoima – lokalnom, nacionalnom i me\u0111unarodnom – mogu imati presudan uticaj na ograni\u010davanje globalnog zagrevanja, navodi Gidens i iznosi mnoštvo novih ideja i predloga za razrešavanje opre\u010dnih politi\u010dkih stavova u ovoj oblasti.<\/p>","created_at":"2022-07-03T19:21:26.000000Z","updated_at":"2024-11-19T08:27:16.000000Z","deleted_at":null,"main_image_id":-1,"je_snimljen":1,"broj_strana":"303","isbn":"86-7102-357-3","pismo":"latinica","format":"24 x 17","povez":"Tvrdi povez sa omotnicom","je_u_pretplati":0,"akcije":"{\"auth\": {\"akcije\": [{\"id\": 17, \"cena\": 0, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"30% Popusta za ulogovane korisnike\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"\", \"datum_do\": \"9999-12-31 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2022-09-02T14:46:32.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2024-11-12T11:04:02.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 0, \"akcija_tip_id\": 1, \"popust_procenat\": 30, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-09-02 16:47:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2024-11-12 12:04:02\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 1}, {\"id\": 7, \"cena\": 2999, \"opis\": null, \"naziv\": \"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>\", \"datum_do\": \"9999-01-01 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2024-11-08T10:30:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 3, \"akcija_tip_id\": 2, \"popust_procenat\": 10, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-03-29 14:08:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2024-11-08 11:30:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": true}, \"cena_popust\": 1309}, \"guest\": {\"akcije\": [{\"id\": 16, \"cena\": 0, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"20% Popusta za online kupovinu\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"\", \"datum_do\": \"9999-12-31 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2022-09-01T14:30:57.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2024-11-12T11:04:01.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 0, \"akcija_tip_id\": 1, \"popust_procenat\": 20, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-09-01 16:31:04\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2024-11-12 12:04:01\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}, {\"id\": 7, \"cena\": 2999, \"opis\": null, \"naziv\": \"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>\", \"datum_do\": \"9999-01-01 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2024-11-08T10:30:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 3, \"akcija_tip_id\": 2, \"popust_procenat\": 10, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-03-29 14:08:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2024-11-08 11:30:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": false}, \"cena_popust\": 1496}}","cena_popust":1309,"o_knjizi":"<p>Gidens upozorava da se klimatske promene umnogome razlikuju od ostalih problema sa kojima se \u010dove\u010danstvo danas suo\u010dava i da bi posledice po \u017eivot na zemlji mogle biti katastrofalne ukoliko dozvolimo da se i dalje nekontrolisano odvijaju. Politi\u010dke mere na svim nivoima – lokalnom, nacionalnom i me\u0111unarodnom – mogu imati presudan uticaj na ograni\u010davanje globalnog zagrevanja, navodi Gidens i iznosi mnoštvo novih ideja i predloga za razrešavanje opre\u010dnih politi\u010dkih stavova u ovoj oblasti.<\/p>\r\n<p>Nezaobilazna za sve tvorce i kreatore politike, ova originalna studija ne zaostaje za drugim Gidensovim delima koja su poslednjih decenija doprinosila menjanju društvene i politi\u010dke misli u Evropi.<\/p>","preveo":"Preveo sa engleskog \u0110or\u0111e Trajkovi\u0107","priredio":"","search_text":"KLIMATSKE PROMENE I POLITIKA Gidens upozorava da se klimatske promene umnogome razlikuju od ostalih problema sa kojima se covecanstvo danas suocava i da bi posledice po zivot na zemlji mogle biti katastrofalne ukoliko dozvolimo da se i dalje nekontrolisano odvijaju Politicke mere na svim nivoima lokalnom nacionalnom i medjunarodnom mogu imati presudan uticaj na ogranicavanje globalnog zagrevanja navodi Gidens i iznosi mnostvo novih ideja i predloga za razresavanje oprecnih politickih stavova u ovoj oblasti Nezaobilazna za sve tvorce i kreatore politike ova originalna studija ne zaostaje za drugim Gidensovim delima koja su poslednjih decenija doprinosila menjanju drustvene i politicke misli u Evropi Politicke mere na svim nivoima lokalnom nacionalnom i medjunarodnom mogu imati presudan uticaj na ogranicavanje globalnog zagrevanja navodi Gidens i iznosi mnostvo novih ideja i predloga za razresavanje oprecnih politickih stavova u ovoj oblasti Entoni Gidens","datum_objave":"2010-05-03","kategorija":{"id":12,"naziv":"Opstanak","je_aktivan":1,"created_at":"2021-08-30T16:58:40.000000Z","updated_at":"2022-12-21T15:02:16.000000Z","deleted_at":null,"opis":"Ova edicija posve\u0107ena je ekolo\u0161kim pitanjima, shva\u0107enim u naj\u0161irem smislu re\u010di i ima za\r\n cilj objavljivanje knjiga u kojima se na stru\u010dan na\u010din vr\u0161i prepoznavanje, utvr\u0111ivanje\r\n porekla i uzroka zaga\u0111ivanja od fzi\u010dkog pa do mentalnog i duhovnog. Prikazivanje predloga\r\n mogu\u0107ih druga\u010dijih re\u0161enja, problematizacija ustaljenih navika, zatim ru\u0161enje predrasuda\r\n i op\u0161teprihva\u0107enih mitova koji ne spadaju u rezultate vi\u0161evekovnog iskustva nego predstavljaju\r\n \u0107orsokake savremene civilizacije.","image_id":-1,"naziv2":"Ekologija"},"autori":[{"id":825,"ime":"Entoni Gidens","je_aktivan":1,"created_at":"2022-06-16T12:32:37.000000Z","updated_at":null,"deleted_at":null,"opis":"<p>Jedan od najpoznatijih sociologa današnjice, ro\u0111en je u Londonu 1938. godine. Školovao se na Univerzitetu Hal, a doktorirao na Kings koled\u017eu (Kembrid\u017e), na kojem je kasnije predavao i stekao zvanje profesora. Od 1997. do 2003. godine bio je direktor Londonske škole ekonomije i politi\u010dkih nauka (LSE), gde je sada po\u010dasni profesor. Od 2004. godine nosi titulu plemi\u0107a i predstavnik je Laburisti\u010dke partije u Domu lordova.<\/p>\r\n<p>Pobornik je teorije „tre\u0107eg puta“, politi\u010dke filozofije koja redefiniše poziciju socijaldemokratije u perodu posle Hladnog rata, u eri globalizacije. Autor je više od 30 naslova, me\u0111u kojima se isti\u010du: <em>Capitalism and Modern Social Theory<\/em> (1971), <em>The Constitution of Society<\/em> (1984), <em>Modernity and Self-Identity<\/em> (1991),<em> Beyond Left and Right<\/em> (1994) i <em>The Third Way: The Renewal of Social Democracy<\/em> (1998). Njegov ud\u017ebenik <em>Sociologija<\/em> do\u017eiveo je šest izdanja i koristi se na univerzitetima širom sveta. U izdanju Clia objavljene su njegove knjige<strong> Evropa u globalnom dobu<\/strong> (2009) i <strong>Klimatske promene i politika<\/strong> (2010).<\/p>","pivot":{"proizvod_id":828,"autor_id":825}}],"aktivne_akcije":[{"id":7,"naziv":"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.","opis":null,"datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-01-01 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":10,"za_kolicinu":3,"cena":2999,"akcija_tip_id":2,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2024-11-08T10:30:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-03-29 14:08:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2024-11-08 11:30:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":828,"akcija_id":7}},{"id":16,"naziv":"20% Popusta za online kupovinu","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":20,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-01T14:30:57.000000Z","updated_at":"2024-11-12T11:04:01.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-01 16:31:04","deamon_obradio_osvezavanje":"2024-11-12 12:04:01","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":828,"akcija_id":16}},{"id":17,"naziv":"30% Popusta za ulogovane korisnike","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":30,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-02T14:46:32.000000Z","updated_at":"2024-11-12T11:04:02.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-02 16:47:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2024-11-12 12:04:02","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":1,"pivot":{"proizvod_id":828,"akcija_id":17}}],"media":[{"id":184,"model_type":"App\\Models\\Proizvod","model_id":828,"uuid":"ccb0d6b5-6ee6-4d27-960c-8ff59464df72","collection_name":"slike","name":"11331","file_name":"11331.jpg","mime_type":"image\/jpeg","disk":"public","conversions_disk":"public","size":87366,"manipulations":[],"custom_properties":[],"generated_conversions":{"proizvod_slika":true,"proizvod_glavna_slika":true},"responsive_images":[],"order_column":169,"created_at":"2022-07-04T09:08:57.000000Z","updated_at":"2022-07-04T09:13:43.000000Z","original_url":"https:\/\/clio.rs\/storage\/media\/184\/11331.jpg","preview_url":""}]}
Pozorišni profesionalac i univerzitetski profesor, Dragan Klaić, posmatrao je uzlet komercijalnog pozorišta i njegov rastući profesionalizam sa sve većom zabrinutošću zbog posledica po nekomercijalnu scenu. Imajući u vidu rivalitet, blizinu, pa čak i umrežavanje ova dva sveta - jednog koji juri za profitom i drugog koji se održava državnim subvencijama – autor se u ovoj knjizi zalaže za njihovo jasno razgraničenje. Pitanje koje postavlja jeste kako ove pozorišne kuće, trupe, prostori, festivali, studiji kao i infrastruktura koja ih podržava i na koju se oslanjaju, mogu da se održe u konkurenciji sa komercijalnom zabavom, u situaciji oslabljene podrške državnih organa. Globalizacija, migracije, evropske integracije i digitalna revolucija menjaju način života ljudi u gradovima i na selima i vrše pritisak na državno pozorište da se prilagodi i modifikuje svoju ulogu ili da rizikuje da bude marginalizovano i postane irelevantno.
Dragan Klaić
(1950-2011) istoričar pozorišta i kulturni analitičar. Bio je stalni saradnik udruženja Felix Meritis u Amsterdamu i predavao kulturnu politiku i umetnost na univerzitetu u Lajdenu. Njegova područja angažmana su savremene pozorišne umetnosti, evropske kulturne politike, strategije kulturnog razvoja i međunarodne kulturne saradnje i interkulturalnost.
Studije dramaturgije završio je u Beogradu, a doktorirao istoriju pozorišta i kritiku drame na Jejl univerzitetu u Sjedinjenim Američkim Državama. Radio je kao pozorišni kritičar i dramaturg, bio profesor na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu i Univerzitetu u Amsterdamu, a gostujući profesor u Americi, Budimpešti i Bolonji, direktor Holandskog Pozorišnog Instituuta od 1992. do 2001. godine, suosnivač evropskog pozorišnog časopisa Evromaske.
Bio je predsednik Evropske mreže centara za izvođačke umetnosti i Evropskog foruma za umetnost i kulturne baštine. Bio je moderator Evropske kulturne fondacije (2002-2004) i autor konačnog izvještaja Evropa kao kulturni projekat (Amsterdam: ECF 2005). Njegove knjige i radovi objavljeni su u bivšoj Jugoslaviji pre 1991, ali i u Velikoj Britaniji, Americi, Holandiji i Norveškoj. Bio je angažovan i kao urednik časopisa Pozorište (SAD) i član nekoliko savetodavnih odbora u Budimpešti, Briselu, Stokholmu i Hagu.
Predgovor
PRVI DEO / NEJASNA ULOGA 1. Državno i komercijalno pozorište: razli?iti a isprepletani Model ansambla. Državne subvencije obezbe?uju kulturni ugled. Kriza – stalno stanje ili diskurzivna slika? Procvat komercijalnog pozorišta. Specifi?ne zasluge državnog pozorišta. 2. Državno pozorište: izazovi i odgovori Rastu?i troškovi, ograni?ena nadoknada. Pove?avanje sopstvenog prihoda. Razonoda manjine. Izmenjena demografska slika gradova. Neadekvatne strategije preživljavanja. 3. Produkcioni modeli: repertoarska pozorišta, trupe i produkcijske ku?e Repertoarsko pozorište: ograni?enja i prilago?avanja. Repertoarska pozorišta traju duže od komunizma. Trupe: priroda promene. Dinamika promene. 4. Specifi?nosti ponude državnog pozorišta U potrazi sa smislom klasi?ne drame. Stimulisanje nove drame. Postdramsko pozorište. Opera i muzi?ko pozorište: suo?avanje sa elitizmom. Raznovrsnost plesa. Pozorište za decu i mlade. Drugi oblici pozorišta.
DRUGI DEO / ISTICANJE SOPSTVENIH OSOBENOSTI 5. Repertoarske strategije Dezorijentišu?e obilje. Kako do prepoznatljivih imena. Sastavljanje repertoara u velikim celinama. 6. Ose?aj za mesto Propale reforme, neka dostignu?a. Pitanje konteksta. Obeležja mesta. Veliko ili malo? Novoizgra?eno ili reciklirano? Beg od pozorišne zgrade. 7. Kako na?i i stvoriti publiku Publika: ograni?ena, neuhvatljiva i nestabilna. Privrženost edukaciji. Strategije otvaranja. Komunikacija: kako napraviti sopstvene medije 8. Pozorište u globalizovanom svetu Promena uloge festivala. Me?unarodna saradnja u izvo?a?kim umetnostima. Novonastali evropski kulturni prostor. Transevropski pogledi. Protivotrov za samozadovoljstvo. 9. Liderstvo, upravljanje i kulturna politika Liderstvo: maštanja o Supermenu kulture. O upravljanju: odbori kao ?uvari autonomije. Minima moralia za sistem državnog pozorišta. Finansiranje: donosioci odluka i njhovi kriterijumi. Državno pozorište i dotirana kultura.
Umesto epiloga: izgledi državnog pozorišta u Evropi Izvori Zahvlanost O autoru
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Pozorišni profesionalac i univerzitetski profesor, Dragan Klaić, posmatrao je uzlet komercijalnog pozorišta i njegov rastući profesionalizam sa sve većom zabrinutošću zbog posledica po nekomercijalnu scenu. Imajući u vidu rivalitet, blizinu, pa čak i umrežavanje ova dva sveta - jednog koji juri za profitom i drugog koji se održava državnim subvencijama – autor se u ovoj knjizi zalaže za njihovo jasno razgraničenje. Pitanje koje postavlja jeste kako ove pozorišne kuće, trupe, prostori, festivali, studiji kao i infrastruktura koja ih podržava i na koju se oslanjaju, mogu da se održe u konkurenciji sa komercijalnom zabavom, u situaciji oslabljene podrške državnih organa. Globalizacija, migracije, evropske integracije i digitalna revolucija menjaju način života ljudi u gradovima i na selima i vrše pritisak na državno pozorište da se prilagodi i modifikuje svoju ulogu ili da rizikuje da bude marginalizovano i postane irelevantno.
Dragan Klaić
(1950-2011) istoričar pozorišta i kulturni analitičar. Bio je stalni saradnik udruženja Felix Meritis u Amsterdamu i predavao kulturnu politiku i umetnost na univerzitetu u Lajdenu. Njegova područja angažmana su savremene pozorišne umetnosti, evropske kulturne politike, strategije kulturnog razvoja i međunarodne kulturne saradnje i interkulturalnost.
Studije dramaturgije završio je u Beogradu, a doktorirao istoriju pozorišta i kritiku drame na Jejl univerzitetu u Sjedinjenim Američkim Državama. Radio je kao pozorišni kritičar i dramaturg, bio profesor na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu i Univerzitetu u Amsterdamu, a gostujući profesor u Americi, Budimpešti i Bolonji, direktor Holandskog Pozorišnog Instituuta od 1992. do 2001. godine, suosnivač evropskog pozorišnog časopisa Evromaske.
Bio je predsednik Evropske mreže centara za izvođačke umetnosti i Evropskog foruma za umetnost i kulturne baštine. Bio je moderator Evropske kulturne fondacije (2002-2004) i autor konačnog izvještaja Evropa kao kulturni projekat (Amsterdam: ECF 2005). Njegove knjige i radovi objavljeni su u bivšoj Jugoslaviji pre 1991, ali i u Velikoj Britaniji, Americi, Holandiji i Norveškoj. Bio je angažovan i kao urednik časopisa Pozorište (SAD) i član nekoliko savetodavnih odbora u Budimpešti, Briselu, Stokholmu i Hagu.
Predgovor
PRVI DEO / NEJASNA ULOGA1. Državno i komercijalno pozorište: razli?iti a isprepletani
Model ansambla. Državne subvencije obezbe?uju kulturni ugled. Kriza – stalno stanje ili diskurzivna slika? Procvat komercijalnog pozorišta. Specifi?ne zasluge državnog pozorišta.
2. Državno pozorište: izazovi i odgovori
Rastu?i troškovi, ograni?ena nadoknada. Pove?avanje sopstvenog prihoda. Razonoda manjine. Izmenjena demografska slika gradova. Neadekvatne strategije preživljavanja.
3. Produkcioni modeli: repertoarska pozorišta, trupe i produkcijske ku?e
Repertoarsko pozorište: ograni?enja i prilago?avanja. Repertoarska pozorišta traju duže od komunizma. Trupe: priroda promene. Dinamika promene.
4. Specifi?nosti ponude državnog pozorišta
U potrazi sa smislom klasi?ne drame. Stimulisanje nove drame. Postdramsko pozorište. Opera i muzi?ko pozorište: suo?avanje sa elitizmom. Raznovrsnost plesa. Pozorište za decu i mlade. Drugi oblici pozorišta.
DRUGI DEO / ISTICANJE SOPSTVENIH OSOBENOSTI
5. Repertoarske strategije
Dezorijentišu?e obilje. Kako do prepoznatljivih imena. Sastavljanje repertoara u velikim celinama.
6. Ose?aj za mesto
Propale reforme, neka dostignu?a. Pitanje konteksta. Obeležja mesta. Veliko ili malo? Novoizgra?eno ili reciklirano? Beg od pozorišne zgrade.
7. Kako na?i i stvoriti publiku
Publika: ograni?ena, neuhvatljiva i nestabilna. Privrženost edukaciji. Strategije otvaranja. Komunikacija: kako napraviti sopstvene medije
8. Pozorište u globalizovanom svetu
Promena uloge festivala. Me?unarodna saradnja u izvo?a?kim umetnostima. Novonastali evropski kulturni prostor. Transevropski pogledi. Protivotrov za samozadovoljstvo.
9. Liderstvo, upravljanje i kulturna politika
Liderstvo: maštanja o Supermenu kulture. O upravljanju: odbori kao ?uvari autonomije. Minima moralia za sistem državnog pozorišta. Finansiranje: donosioci odluka i njhovi kriterijumi. Državno pozorište i dotirana kultura.
Umesto epiloga: izgledi državnog pozorišta u Evropi
Izvori
Zahvlanost
O autoru
Godina izdanja : 2016.
Broj strana : 172
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez sa omotnicom
Format : 24 x 16
Težina : 464 g
ISBN : 978-86-7102-546-1
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.