{"id":271830,"kategorija_id":2,"parent_id":null,"naslov":"DORSI","sadrzaj":"<p>\"Umesto zamorne faktografije, tabloidnog senzacionalizma i sumnjivog misticizma, Grejl Markus nudi uzbudljive i duboke kriti\u010dke i kulturološke uvide, \u010dime ubedljivo potvr\u0111uje kako svoj status jednog od vode\u0107ih svetskih rok kriti\u010dara i istori\u010dara kulture, tako i neprolaznu vrednost poezije D\u017eima Morisona i muzike grupe <em><em>Dors<\/em><\/em>.\" - <em>Zoran Paunovi\u0107<\/em><\/p>","dugacki_sadrzaj":"<p><strong>Prolog: Zapali me, 1967<\/strong><br><strong>\u017dena iz El Eja <\/strong><br><strong>Tajanstveni voz<\/strong><br><strong>Kraj, 1966<\/strong><br><strong>Dorsi u takozvanim Šezdesetim<\/strong><br><strong>Kad muzika utihne<\/strong><br><strong>The Crystal Ship<\/strong><br><strong>Kuhinja duše<\/strong><br><strong>Zapali me, <em><em>Šou Eda Salivena<\/em><\/em>, 1967<\/strong><br><strong>Neznani vojnik iz 1968.godine<\/strong><br><strong>\u010cudnovati dani<\/strong><br><strong>Ljudi su \u010dudni<\/strong><br><strong>Moje su te o\u010di videle<\/strong><br><strong>Ma\u010dka dvadesetog veka<\/strong><br><strong>Kraj no\u0107i <\/strong><br><strong>Bluz kr\u010dme kraj puta<\/strong><br><strong>Kraljica autoputa <\/strong><br><strong>Samo polako <\/strong><br><strong>Kraj, 1968 <\/strong><br><strong>Zapali me, 1966\/1970 <\/strong><br><strong>Epilog: „Niko te se ne\u0107e se\u0107ati“ <\/strong><br><strong>Izjave zahvalnosti <\/strong><br><strong>Ilustracije <\/strong><\/p>","tezina":310,"cena":1430,"cena_tvrdi":0,"tvrdi_povez":0,"je_aktivan":1,"je_na_stanju":1,"lager":100,"prodato":12,"seo_tagovi":"DORSI","seo_opis":"&amp;lt;p&amp;gt;&amp;quot;Umesto zamorne faktografije, tabloidnog senzacionalizma i sumnjivog misticizma, Grejl Markus nudi uzbudljive i duboke kriti\u010dke i kulturolo&amp;amp;scaron;ke uvide, \u010dime ubedljivo potvr\u0111uje kako svoj status jednog od vode\u0107ih svetskih rok kriti\u010dara i istori\u010dara kulture, tako i neprolaznu vrednost poezije D\u017eima Morisona i muzike grupe&amp;amp;nbsp;&amp;lt;em&amp;gt;&amp;lt;em&amp;gt;Dors&amp;lt;\/em&amp;gt;&amp;lt;\/em&amp;gt;.&amp;quot; -&amp;amp;nbsp;&amp;lt;em&amp;gt;Zoran Paunovi\u0107&amp;lt;\/em&amp;gt;&amp;lt;\/p&amp;gt;","created_at":"2022-07-03T19:21:26.000000Z","updated_at":"2025-07-15T11:04:03.000000Z","deleted_at":null,"main_image_id":-1,"je_snimljen":1,"broj_strana":"229","isbn":"9788671026635","pismo":"latinica","format":"19,5x13,5","povez":"tvrdi povez","je_u_pretplati":0,"akcije":"{\"auth\": {\"akcije\": [{\"id\": 1, \"cena\": 1999, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"Knjiga nedelje\", \"mesa_se\": 0, \"sadrzaj\": \"<p class=\\\"MsoNormal\\\">Studenti Univerziteta Kalifornije D\u017eim Morison i Rej Manzarek upoznali su se u julu 1965. godine. Šta je dalje bilo \u010ditajte u našoj knjizi nedelje.<\/p>\", \"datum_do\": \"2025-07-22 03:00:00\", \"datum_od\": \"2025-07-15 09:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-07-15T11:04:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 1, \"za_kolicinu\": 4, \"akcija_tip_id\": 4, \"popust_procenat\": 50, \"je_akcije_stranica\": 1, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 1, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 1, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2021-09-28 13:21:01\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-07-15 13:04:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": true}, \"cena_popust\": 715}, \"guest\": {\"akcije\": [{\"id\": 1, \"cena\": 1999, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"Knjiga nedelje\", \"mesa_se\": 0, \"sadrzaj\": \"<p class=\\\"MsoNormal\\\">Studenti Univerziteta Kalifornije D\u017eim Morison i Rej Manzarek upoznali su se u julu 1965. godine. Šta je dalje bilo \u010ditajte u našoj knjizi nedelje.<\/p>\", \"datum_do\": \"2025-07-22 03:00:00\", \"datum_od\": \"2025-07-15 09:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-07-15T11:04:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 1, \"za_kolicinu\": 4, \"akcija_tip_id\": 4, \"popust_procenat\": 50, \"je_akcije_stranica\": 1, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 1, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 1, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2021-09-28 13:21:01\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-07-15 13:04:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": false}, \"cena_popust\": 715}}","cena_popust":715,"o_knjizi":"<p>\"Umesto zamorne faktografije, tabloidnog senzacionalizma i sumnjivog misticizma, Grejl Markus nudi uzbudljive i duboke kriti\u010dke i kulturološke uvide, \u010dime ubedljivo potvr\u0111uje kako svoj status jednog od vode\u0107ih svetskih rok kriti\u010dara i istori\u010dara kulture, tako i neprolaznu vrednost poezije D\u017eima Morisona i muzike grupe <em><em>Dors<\/em><\/em>.\"<\/p>\r\n<p align=\"right\"><em>Zoran Paunovi\u0107<\/em><\/p>\r\n<p><em>Pet opakih godina muzike za ceo \u017eivot<\/em> – ve\u0107 podnaslovom knjige <em>DORSI<\/em>, posve\u0107ene ameri\u010dkoj rok grupi „The Doors\u02ee, Grejl Markus predo\u010dava razlog svoje fasciniranosti ovim bendom, ali i na\u010din na koji pristupa pisanju o njemu. U središte \u010ditala\u010dke pa\u017enje ne\u0107e biti stavljen ni mit oko <em>DORSA<\/em>, ni veo misterije kojim su obavijeni, niti kult smrti D\u017eima Morisona, odnosno doba \u010dijom se personifikacijom on neretko smatra. Ovoga puta bi\u0107e re\u010di najpre – o muzici.<\/p>\r\n<p>Ka\u017ee Salman Ru\u017edi da „niko ne \u010dita pesmu poput Grejla Markusa\u02ee. Markus nastoji da pru\u017ei odgovor na pitanje, kako to da \u010detrdeset godina nakon raspada grupe i Morisonove smrti, i dalje nije mogu\u0107e provesti dva sata u vo\u017enji, a ne \u010duti na radiju bar jednu njenu pesmu? Kako to da je bend koji je postojao svega pet godina do danas ostao slušaniji od gotovo svih koji su stvarali u istom periodu? Grejl Markus odgoneta kako je duh „Dorsa\u02ee ostao netaknut zubom vremena, te njihova muzika i dalje treperi od straha koji je u njihovo vreme lebdeo nad zemljom ne tako davno pogo\u0111enom ratnim u\u017easima.<\/p>","preveo":"Preveo sa engleskog Zoran Paunovi\u0107","priredio":"","search_text":"DORSI Umesto zamorne faktografije tabloidnog senzacionalizma i sumnjivog misticizma Grejl Markus nudi uzbudljive i duboke kriticke i kulturoloske uvide cime ubedljivo potvrdjuje kako svoj status jednog od vodecih svetskih rok kriticara i istoricara kulture tako i neprolaznu vrednost poezije Dzima Morisona i muzike grupe Dors Zoran Paunovic Pet opakih godina muzike za ceo zivot vec podnaslovom knjige DORSI posvecene americkoj rok grupi The Doors Grejl Markus predocava razlog svoje fasciniranosti ovim bendom ali i nacin na koji pristupa pisanju o njemu U srediste citalacke paznje nece biti stavljen ni mit oko DORSA ni veo misterije kojim su obavijeni niti kult smrti Dzima Morisona odnosno doba cijom se personifikacijom on neretko smatra Ovoga puta bice reci najpre o muzici Kaze Salman Ruzdi da niko ne cita pesmu poput Grejla Markusa Markus nastoji da pruzi odgovor na pitanje kako to da cetrdeset godina nakon raspada grupe i Morisonove smrti i dalje nije moguce provesti dva sata u voznji a ne cuti na radiju bar jednu njenu pesmu Kako to da je bend koji je postojao svega pet godina do danas ostao slusaniji od gotovo svih koji su stvarali u istom periodu Grejl Markus odgoneta kako je duh Dorsa ostao netaknut zubom vremena te njihova muzika i dalje treperi od straha koji je u njihovo vreme lebdeo nad zemljom ne tako davno pogodjenom ratnim uzasima Umesto zamorne faktografije tabloidnog senzacionalizma i sumnjivog misticizma Grejl Markus nudi uzbudljive i duboke kriticke i kulturoloske uvide cime ubedljivo potvrdjuje kako svoj status jednog od vodecih svetskih rok kriticara i istoricara kulture tako i neprolaznu vrednost poezije Dzima Morisona i muzike grupe Dors Zoran Paunovic Grejl Markus","datum_objave":"2022-06-27","kategorija":{"id":2,"naziv":"Klepsidra","je_aktivan":1,"created_at":"2021-08-30T16:58:40.000000Z","updated_at":"2022-12-21T15:00:55.000000Z","deleted_at":null,"opis":"Vrstu bele\u017eenja koju Klepsidra zahvata mo\u017eemo nazvati knji\u017eevno\u0161\u0107u na prelazu,\r\n literaturom bez preciznijih \u017eanrovskih odrednica. Dok sudbina umetnika predstavlja\r\n osnovnu tematsku preokupaciju, istra\u017eivanje teksta i konteksta odre\u0111uje biblioteku\r\n Klepsidra kao hrabru i podjednako otvorenu za svet virtuelne stvarnosti kao i\r\n otkrivanje tajni na mapi neugasivih stvarala\u010dkih vrlina.","image_id":-1,"naziv2":"Eseji, biografije"},"autori":[{"id":271821,"ime":"Grejl Markus","je_aktivan":1,"created_at":"2022-06-16T12:32:37.000000Z","updated_at":null,"deleted_at":null,"opis":"<p>Grejl Markus je ameri\u010dki pisac, muzi\u010dki novinar i ekspert za ameri\u010dku pop-rok kulturu. Nekadašnji je kriti\u010dar i kolumnista kultnih magazina poput <em>Rolling Stone, Creem, The Village Voice <\/em>i <em>Artforum<\/em>. Poznat je po jedinstvenom, u biti esejisti\u010dkom stilu i osobenom pristupu rok muzici, koju sagledava u širem kulturološkom kontekstu. Napisao je knjige posve\u0107ene rokenrolu (<em>Istorija rokenrola u 10 pesma <\/em>– <em>The History of Rock’n’Roll in ten songs<\/em>) i njegovim najzvu\u010dnijim predstavnicima, kao što su Bob Dilan (<em>Bob Dylan by Greil Marcus<\/em>) i Elvis Prisli (<em>Dead Elvis<\/em>). Njegov „Tajanstveni voz“ (<em>Mystery Train<\/em>) obreo se, kao jedina knjiga posve\u0107ena ameri\u010dkoj muzici, na listi 100 najboljih nefikcionalnih ostvarenja magazina <em>TIME <\/em>(„Vreme“). Jedan je od urednika <em>Nove knji\u017eevne istorije Amerike<\/em>, koju objavljuje Univerzitet Harvard. Od 2000. godine predaje na Prinstonu, Berkliju, Minesoti, kao i u Novoj školi u Nju Jorku. <\/p>","pivot":{"proizvod_id":271830,"autor_id":271821}}],"aktivne_akcije":[{"id":7,"naziv":"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.","opis":null,"datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-01-01 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":10,"za_kolicinu":3,"cena":2999,"akcija_tip_id":2,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-03-29 14:08:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":271830,"akcija_id":7}},{"id":16,"naziv":"20% Popusta za online kupovinu","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":20,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-01T14:30:57.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-01 16:31:04","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":271830,"akcija_id":16}},{"id":17,"naziv":"30% Popusta za ulogovane korisnike","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":30,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-02T14:46:32.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:04.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-02 16:47:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:04","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":1,"pivot":{"proizvod_id":271830,"akcija_id":17}},{"id":1,"naziv":"Knjiga nedelje","opis":"","datum_od":"2025-07-15 09:00:00","datum_do":"2025-07-22 03:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":50,"za_kolicinu":4,"cena":1999,"akcija_tip_id":4,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2025-07-15T11:04:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p class=\"MsoNormal\">Studenti Univerziteta Kalifornije D\u017eim Morison i Rej Manzarek upoznali su se u julu 1965. godine. Šta je dalje bilo \u010ditajte u našoj knjizi nedelje.<\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":1,"je_akcije_stranica":1,"je_tekst_na_naslovnoj":1,"je_specijalni_prikaz":1,"mesa_se":0,"deamon_obradio_pocetak":"2021-09-28 13:21:01","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-07-15 13:04:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":271830,"akcija_id":1}}],"media":[{"id":782,"model_type":"App\\Models\\Proizvod","model_id":271830,"uuid":"36f145d3-7714-49a4-9ce8-9b94a55d83ca","collection_name":"slike","name":"14661","file_name":"14661.jpg","mime_type":"image\/jpeg","disk":"public","conversions_disk":"public","size":1284430,"manipulations":[],"custom_properties":[],"generated_conversions":{"proizvod_slika":true,"proizvod_glavna_slika":true},"responsive_images":[],"order_column":767,"created_at":"2022-07-04T09:13:20.000000Z","updated_at":"2022-07-04T09:17:14.000000Z","original_url":"https:\/\/clio.rs\/storage\/media\/782\/14661.jpg","preview_url":""},{"id":2676,"model_type":"App\\Models\\Proizvod","model_id":271830,"uuid":"d0b823a9-7ad4-4070-b8cd-b42fba488f4a","collection_name":"pdf","name":"Dorsi_odlomak","file_name":"Dorsi_odlomak.pdf","mime_type":"application\/pdf","disk":"public","conversions_disk":"public","size":121454,"manipulations":[],"custom_properties":[],"generated_conversions":[],"responsive_images":[],"order_column":2615,"created_at":"2022-12-28T14:35:22.000000Z","updated_at":"2022-12-28T14:35:22.000000Z","original_url":"https:\/\/clio.rs\/storage\/media\/2676\/Dorsi_odlomak.pdf","preview_url":""}]}
Knjiga uspostavlja teorijsku platformu za sagledavanje scenskog dizajna kao oblika profesionalnog delovanja, kao kompleksne strukture posebnih umetničkih i kustoskih praksi, ali i kao područja mogućih pogleda na vrednosti stvaralaštva, pa i života uopšte. Osim teorijskih postavki, prikazano je deset studija slučaja i ukazano na raznovrsnost ishoda, umetničkih formi i sredstava, različitost ambijenata u kojima su dela izvedena, vrste publike i javnosti kojima se obraćaju, kao i specifičnosti načina njihovog nastanka i raznovrsnost upotrebe medijskih linija. Na osnovu prikaza razvoja scenskog dizajna van prostora pozorišta, autorka ustanovljava i tri njegove ključne karakteristike – višemedijsku prirodu scenskog dizajna, posebnu ulogu prostora u delima scenskog dizajna i uspostavljanje specifičnog odnosa između izvođača i publike.
Tatjana Dadić Dinulović
Tatjana Dadić Dinulović (Beograd, 1963) je teoretičar i umetnik u oblasti scenskog dizajna. Bavi se fenomenologijom scenskih događaja, kao i relacijom između umetnika, medija i prostora. Diplomirala je engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu (1987), a magistrirala Scenski dizajn (2006) i Teoriju umetnosti i medija (2007) na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Umetnički doktorat iz scenskog dizajna odbranila je na Univerzitetu umetnosti u Beogradu (2008), a naučni na Univerzitetu u Novom Sadu (2014). Autor jeknjige „Srbija: moj slučaj: nova evropska generacija“ (Clio i Britanski savet, 2008). Objavila je veliki broj tekstova u naučnim i stručnim časopisima i prevela više od sto stručnih tekstova iz oblasti scenskog dizajna, pozorišta i arhitekture. Autorske radove iz oblasti scenskog dizajna izlagala je u Srbiji, Crnoj Gori, Italiji, Češkoj, Bosni i Hercegovini i Kini, među kojima su i radovi prikazani na Bijenalu arhitekture u Veneciji (2004) i Kvadrijenalu u Pragu (2007). Bila je član žirija međunarodne nagrade „Ranko Radović“ (2013-2014), kao i član međunarodnog žirija Jugoslovenskog pozorišnog festivala „Bez prevoda“ (2015). Najznačajnijim nastavničkim radom smatra umetnički projekat „Granica“, koji je, sa Draganom Konstantinović, izvela s prvom generacijom studenata osnovnih studija Scenske arhitekture, tehnike i dizajna s Fakulteta tahničkih nauka u Novom Sadu (2014). Bila je član kustoskog tima Studentske sekcije Srbije čiji je nastup na Praškom kvadrijenalu 2015. nagrađen Zlatnom medaljom za uspostavljanje dijaloga. Bavila se ritmičkom gimnastikom u sportskom društvu „Radnički“. Radila je u Britanskom savetu u Beogradu. Vanredni je profesor na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu gde predaje predmete iz oblasti umetničkih praksi i teorije scenskog dizajna, i vodi program Doktorskih umetničkih studija scenskog dizajna.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Knjiga uspostavlja teorijsku platformu za sagledavanje scenskog dizajna kao oblika profesionalnog delovanja, kao kompleksne strukture posebnih umetničkih i kustoskih praksi, ali i kao područja mogućih pogleda na vrednosti stvaralaštva, pa i života uopšte. Osim teorijskih postavki, prikazano je deset studija slučaja i ukazano na raznovrsnost ishoda, umetničkih formi i sredstava, različitost ambijenata u kojima su dela izvedena, vrste publike i javnosti kojima se obraćaju, kao i specifičnosti načina njihovog nastanka i raznovrsnost upotrebe medijskih linija. Na osnovu prikaza razvoja scenskog dizajna van prostora pozorišta, autorka ustanovljava i tri njegove ključne karakteristike – višemedijsku prirodu scenskog dizajna, posebnu ulogu prostora u delima scenskog dizajna i uspostavljanje specifičnog odnosa između izvođača i publike.
Tatjana Dadić Dinulović
Tatjana Dadić Dinulović (Beograd, 1963) je teoretičar i umetnik u oblasti scenskog dizajna. Bavi se fenomenologijom scenskih događaja, kao i relacijom između umetnika, medija i prostora. Diplomirala je engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu (1987), a magistrirala Scenski dizajn (2006) i Teoriju umetnosti i medija (2007) na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Umetnički doktorat iz scenskog dizajna odbranila je na Univerzitetu umetnosti u Beogradu (2008), a naučni na Univerzitetu u Novom Sadu (2014). Autor jeknjige „Srbija: moj slučaj: nova evropska generacija“ (Clio i Britanski savet, 2008). Objavila je veliki broj tekstova u naučnim i stručnim časopisima i prevela više od sto stručnih tekstova iz oblasti scenskog dizajna, pozorišta i arhitekture. Autorske radove iz oblasti scenskog dizajna izlagala je u Srbiji, Crnoj Gori, Italiji, Češkoj, Bosni i Hercegovini i Kini, među kojima su i radovi prikazani na Bijenalu arhitekture u Veneciji (2004) i Kvadrijenalu u Pragu (2007). Bila je član žirija međunarodne nagrade „Ranko Radović“ (2013-2014), kao i član međunarodnog žirija Jugoslovenskog pozorišnog festivala „Bez prevoda“ (2015). Najznačajnijim nastavničkim radom smatra umetnički projekat „Granica“, koji je, sa Draganom Konstantinović, izvela s prvom generacijom studenata osnovnih studija Scenske arhitekture, tehnike i dizajna s Fakulteta tahničkih nauka u Novom Sadu (2014). Bila je član kustoskog tima Studentske sekcije Srbije čiji je nastup na Praškom kvadrijenalu 2015. nagrađen Zlatnom medaljom za uspostavljanje dijaloga. Bavila se ritmičkom gimnastikom u sportskom društvu „Radnički“. Radila je u Britanskom savetu u Beogradu. Vanredni je profesor na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu gde predaje predmete iz oblasti umetničkih praksi i teorije scenskog dizajna, i vodi program Doktorskih umetničkih studija scenskog dizajna.
Godina izdanja : 2017.
Broj strana : 360
Pismo : Latinica
Povez : Broš
Težina : 758 g
ISBN : 978-86-7102-560-7
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.