Prevela sa engleskog Ivana Ašković
"Zvuk je sveobuhvatan proces i događaj koji povezuje i ujedinjuje naše raznovrsne doživljaje sveta... daje nam unutrašnji osećaj kontinuiteta... on je najefikasniji način da komuniciramo sa drugima... i sastavni je deo totalnog zvučnog programa koji u TEATRU komunicira na ontološkom nivou."- iz pogovora Pitera Selarsa
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Autori razmatraju razvoj dizajna pozorišnog zvuka (u pozorišnom programu brodvejskog mjuzikla Isus Hristos superstar prvi put je upotrebljen izraz „dizajner zvuka“), a potom nas uvode u osnove dizajna, razvoj koncepta sinopsisa zvuka, kao i način pripreme, snimanja, montaže i obrade muzičkih numera i zvučnih efekata.
Slede poglavlja u kojima se govori o radu na probama i reprodukciji zvuka u predstavi, a dva poslednja poglavlja – Forum reditelja i dramskih pisaca i Forum dizajnera zvuka i kompozitora – sačinjena su od iskaza i razgovora ovih pozorišnih poslenika u kojima su zabeleženi odgovori na pitanja u vezi sa dizajnom zvuka i njegovoj ulozi u savremenom teatru.
Dina Kej
Džejms Lebreht
PREDGOVOR
PREDGOVOR DRUGOM IZDANJU
UVOD
1.ISTORIJA DIZAJNA ZVUKA
2. OSNOVI DIZAJNA ZVUKA
3,RAZVOJ KONCCEPTA I DIZAJNA
4.ISTRAŽIVANJE, RESURSI I SELEKCIJA NUMERA
5. SINOPSIS ZVUKA
6. SARADNJA SA POZORIŠTEM
7. PRIPREME ZA SNIMANJE NUMERA
8. SNIMANJE, MONTAŽA I OBRADA NUMERA
9. PROBE
10. REPRODUKCIJA ZVUKA U PREDSTAVI
11. PRISTUPI I TEHNIKE
Godina izdanja : 2004.
Broj strana : 319
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez sa omotnicom
Format : 14,5 x 21
Težina : 470 g
ISBN : 86-7102-111-4
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.