U knjizi Igralište (g)radilište Dejv Stjuart i Mark Simons otkrivaju šta je kreativnost i kako se ona može primeniti u svim aspektima poslovanja. Igralište (g)radilište predstavlja mešavinu naučnih studija, anegdota iz sveta rokenrola i autorovih razgovora sa uticajnim poslovnim ljudima poput Mika Džegera, Pola Alena (Microsoft) i Evana Vilijamsa (Twitter). Knjiga je ispunjena nizom inovativnih igara koje poslodavac može primeniti na radnom mestu, sam ili sa kolegama. Igralište (g)radilište upućuje čitaoca kako da uživa u svom poslu.
Inovacija zahteva viziju, intuiciju, hrabrost i sposobnost da vidimo ono što drugi ne vide. Dejv sve ovo poseduje! Tero Ojanpera, potpredsednik izvršnog obora Nokia Grupe
Dejvovo znanje i iskustvo stečeno iz svih aspekata muzičkog posla je primenjeno na čitav svet poslovanja – čista brilijantnost! Džon Meglan, potpredsednik Concerts West/AEG live
Dejv Stjuart
Osnivač i predsednik multimedijalne kompanije Weapons of mass entertainment. Široj javnosti poznat je kao deo pop benda Juritmiks. Stjuart je tokom svoje muzičke karijere sarađivao sa velikim imenima poput Bona, Mika Džegera, Gven Stefani, Boba Dilana i drugih. Magazin Fast Company ga je imenovao za jednog od 100 najkreativnijih ljudi u poslovanju. Jedan je od kreativnih savetnika mobilne kompanije Nokia.
Mark Simons
Stučnjak na polju brendinga, inovator i jedan od autora knjige Punk Marketing. Simon vodi više reklamnih agencija u Velikoj Britaniji i Sjedinjenim američkim državama. Bio je savetnik u Fondaciji Bila i Melinde Gejts.
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
U knjizi Igralište (g)radilište Dejv Stjuart i Mark Simons otkrivaju šta je kreativnost i kako se ona može primeniti u svim aspektima poslovanja. Igralište (g)radilište predstavlja mešavinu naučnih studija, anegdota iz sveta rokenrola i autorovih razgovora sa uticajnim poslovnim ljudima poput Mika Džegera, Pola Alena (Microsoft) i Evana Vilijamsa (Twitter). Knjiga je ispunjena nizom inovativnih igara koje poslodavac može primeniti na radnom mestu, sam ili sa kolegama. Igralište (g)radilište upućuje čitaoca kako da uživa u svom poslu.
Inovacija zahteva viziju, intuiciju, hrabrost i sposobnost da vidimo ono što drugi ne vide. Dejv sve ovo poseduje!
Tero Ojanpera, potpredsednik izvršnog obora Nokia Grupe
Dejvovo znanje i iskustvo stečeno iz svih aspekata muzičkog posla je primenjeno na čitav svet poslovanja – čista brilijantnost!
Džon Meglan, potpredsednik Concerts West/AEG live
Dejv Stjuart
Osnivač i predsednik multimedijalne kompanije Weapons of mass entertainment. Široj javnosti poznat je kao deo pop benda Juritmiks. Stjuart je tokom svoje muzičke karijere sarađivao sa velikim imenima poput Bona, Mika Džegera, Gven Stefani, Boba Dilana i drugih. Magazin Fast Company ga je imenovao za jednog od 100 najkreativnijih ljudi u poslovanju. Jedan je od kreativnih savetnika mobilne kompanije Nokia.
Mark Simons
Stučnjak na polju brendinga, inovator i jedan od autora knjige Punk Marketing. Simon vodi više reklamnih agencija u Velikoj Britaniji i Sjedinjenim američkim državama. Bio je savetnik u Fondaciji Bila i Melinde Gejts.
Godina izdanja : 2012.
Broj strana : 242
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 24 x 17
Težina : 419 g
ISBN : 978-86-7102-435-8
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.