×

MARKETING U KULTURI I UMETNOSTI

Fransoa Kolber

Prevela sa francuskog Jelena Tomašević

Knjiga jasno i precizno izlaže osnovne koncepte marketinga i njihovu direktnu primenu u oblastima umetnosti i kulture.

Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture.

Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga

Fransoa Kolber

Predaje na Školi za visoke komercijalne studije (HEC) u Montrealu (Kanada). 

Godina izdanja : 2010.

Broj strana : 624

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 483 g

ISBN : 86-7102-333-7

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje