×

UZBUDLJIVI GRADOVI - kreativni menadžment i revitalizacija grada

Greg Ričards, Robert Palmer

Prevela sa engleskog Jelica Bukvić

Šta čini život jednog grada zanimljivim kako za ljude koji u njemu žive, tako i za posetioce?

Svaki grad ima svoj ritam, svaki je po nečemu prepoznatljiv i jedinstven, svaki je na određeni način udoban za svoje žitelje i zbog nečega primamljiv za goste. Prepoznavanje preimućstava i građenje strategije na osnovu njih stvaraju imidž grada koji doprinosi sveopštem kulturnom, ekonomskom i društvenom napretku. Kulturne manifestacije su jedan od efikasnih načina da grad izgradi svoj identitet i da se razvija.

Autori ove knjige, stručnjaci u oblasti marketinga u kulturi Greg Ričards i Robert Palmer, analiziraju moguće načine na koje manifestacije kulture, poput festivala, izložbi i sajmova, pomažu gradovima da postanu prijatnija i poželjna mesta za život. Svoja zapažanja ilustruju iskustvima gradova koji su tokom protekle tri decenije nosili titulu „Evropska prestonica kulture”.

 

http://www.danas.rs/dodaci/nedelja/knjiga_danas/zeljene_destinacije.54.html?news_id=300172

Greg Ričards

Robert Palmer

Direktor odseka za Kulturu i kulturnu i prirodnu baštinu u Savetu Evrope, čije se sedište nalazi  u Strazburu u Francuskoj. Više od trideset godina radi u sektoru za kulturu gde uređuje festivalske programe i vodi kulturne organizacije. Bio je direktori dve evropske prestornice kulture - Glazgova 1990. godiine i Brisela 2000. godine, a i savetnik u više od deset prestonica kulture.

Kao priznanje za njegov rad, dodeljene su mu brojne nagrade u Velikoj Britaniji, Belgiji i Francuskoj.

Predgovor
O autorima
1. ZAŠTO GRADOVI TREBA DA BUDU BOGATI MANIFESTACIJAMA
2. STVARANJE MANIFESTACIJA - OD IDEJE DO REALIZACIJE
3. VIZIJA MANIFESTACIJA I PROGRAMIRANJE
4. LIDERSTVO, UPRAVA I U?ESNICI
5. MENADŽMENT I ORGANIZACIJA UZBUDLJIVOG GRADA
6. FINANSIJE I PRIKUPLJANJE SREDSTAVA
7. MARKETING, KOMUNIKACIJE I ULOGA MEDIJA
8. PUBLIKA I JAVNOST U UZBUDLJIVIM GRADOVIMA
9. KRAJNJI REZULTATI I UTICAJI MANIFESTACIJA
10. ODRŽIVOST PROGRAMA MANIFESTACIJA
11. KRITI?KO PROMIŠLJANJE: KLJU? USPEHA
12. BUDU?NOST UZBUDLJIVIH GRADOVA: GLOBALNI TRENDOVI I NOVI MODELI OBOGA?IVANJA MANIFESTACIJAMA
Bibliografija
Indeks

Broj strana : 458

Pismo : Latinica

ISBN : 978-86-7102-455-6

Format : 24 x 17

Povez : Broširani povez

Težina : 766 g

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje