×

DESTINACIJA KAO BREND

Priredili Anet Pričard,Najdžel Morgan,Rodžer Prajd

Prevela sa engleskog Mirjana Ivanji

Pročitajte ovu knjigu i učinite nešto kreativno i korisno za mesto u kome živite. 

Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine. 

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kolaNajki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.

Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način. 

Kultura je srce mesta, intervju sa Rodžerom Prajdom, Anđelka Cvijić

Željene destinacije, prikazi knjiga Uzbudljivi gradovi i Destinacija kao brend, Aleksandra Đuričić

 

Prvi deo: POJAM DESTINACIJE KAO BRENDA

1. Najdžel Morgan, Anet Pričard i Rodžer Prajd MENADŽMENT TURISTIČKIH MESTA, BRENDOVA I REPUTACIJE

2. Sajmon Anholt KONKURENTNI IDENTITET

3. Filip Kotler i Dejvid Gertner PONOVNI PREGLED PERSPEKTIVe MARKETINGA I BRENDIRANJA MESTA

4. Voli Olins i Džeremi Hildret BRENDIRANJE DRŽAVE: JUČE, DANAS, SUTRA

 

Drugi deo: IZAZOVI BRENDIRANJA DESTINACIJE

5. Kejt Dajni ETIČKI IZAZOV

6. Malkolm Alan: IZAZOV LIDERSTVA

7. Alan Fajal: IZAZOV PARTNERSTVA

8. Seren Bul Hornskov: IZAZOV AUTENTIČNOSTI

9. Šatu Parjanen, Vesa Harmakorpi i Karina Kari: ESTETSKI IZAZOV

10. Rodžer Prajd: IZAZOV TONA KOMUNIKACIJE

11. Džon Manro i Betan Ričards: IZAZOV DIGITALIZACIJE

12. Džeremi Hildret: IZAZOV MERENJA

13. Ijan Joumen i Una Makman-Biti: BUDUĆI IZAZOVI

 

Treći deo: STUDIJE SLUČAJA BRENDOVA DESTINACIJA

14. Can-Seng Oi BRENDIRANJE I PRISTUP AKREDITOVANJA: SINGAPUR

15. Šina Vestvud BRENDIRANJE „NOVE“ DESTINACIJE: ABU DABI

16. Sindia Lem i Klara Lei BRENDOVI GRADOVA I TURIZAM OKRENUT SPECIFIČNIM INTERESOVANJIMA

17.  Manuela de KArlo i Frančeska di Anđelo REPOZICIONIRANJE BRENDA GRADA I DOGAĐAJA: MILANO

18. Bil Bejker BRENDIRANJE I MOGUĆNOSTI KOJE PRUŽAJU FILMOVI: AUSTRALIJA

19. Tom Bankl BRENDIRANJE, NOSIOCI I INTEGRACIJA: NAMIBIJA

20. Džonaton Dej BRENDIRANJE, IMIDŽ DESTINACIJE I POZICIONIRANJE: SAN ANTONIO

21. Maja Konečnik Ruzijer BREND I IDENTITET DRŽAVE: SLOVENIJA

22. Rozana Vitelo i Markus Vilkoks BRENDIRANJE DESTINACIJA I URBANI LEKSIKON: LONDON, NJUJORK I BARSELONA

23. Majkl Guld BRENDIRANJE ZEMLJE SA BURNOM PROŠLOŠĆU: SEVERNA IRSKA

24. Joram Mitki, Ram Herstein, Eugen Jafe REPOZICIONIRANJE BRENDOVA DESTINACIJA U KRIZNIM VREMENIMA: JERUSALIM

25. Anet Pričard, Najdžel Morgan i Rodžer Prajd EPILOG: TURIZAM I REPUTACIJA MESTA U NESTABILNIM TRŽIŠNIM USLOVIMA

Branislav Miletić RESURSI+VREDNOSTI+BRENDIRANJE= TRŽIŠNI USPEH

 

Godina izdanja : 2015.

Broj strana : 439

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 24 x 17

Težina : 713 g

ISBN : 9788671024549

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje