Priredili Anet Pričard,Najdžel Morgan,Rodžer Prajd
Prevela sa engleskog Mirjana Ivanji
Pročitajte ovu knjigu i učinite nešto kreativno i korisno za mesto u kome živite.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
Sadržaj
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.
Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.
Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način.
Kultura je srce mesta, intervju sa Rodžerom Prajdom, Anđelka Cvijić
Željene destinacije, prikazi knjiga Uzbudljivi gradovi i Destinacija kao brend, Aleksandra Đuričić
Prvi deo: POJAM DESTINACIJE KAO BRENDA
1. Najdžel Morgan, Anet Pričard i Rodžer Prajd MENADŽMENT TURISTIČKIH MESTA, BRENDOVA I REPUTACIJE
2. Sajmon Anholt KONKURENTNI IDENTITET
3. Filip Kotler i Dejvid Gertner PONOVNI PREGLED PERSPEKTIVe MARKETINGA I BRENDIRANJA MESTA
4. Voli Olins i Džeremi Hildret BRENDIRANJE DRŽAVE: JUČE, DANAS, SUTRA
Drugi deo: IZAZOVI BRENDIRANJA DESTINACIJE
5. Kejt Dajni ETIČKI IZAZOV
6. Malkolm Alan: IZAZOV LIDERSTVA
7. Alan Fajal: IZAZOV PARTNERSTVA
8. Seren Bul Hornskov: IZAZOV AUTENTIČNOSTI
9. Šatu Parjanen, Vesa Harmakorpi i Karina Kari: ESTETSKI IZAZOV
10. Rodžer Prajd: IZAZOV TONA KOMUNIKACIJE
11. Džon Manro i Betan Ričards: IZAZOV DIGITALIZACIJE
12. Džeremi Hildret: IZAZOV MERENJA
13. Ijan Joumen i Una Makman-Biti: BUDUĆI IZAZOVI
Treći deo: STUDIJE SLUČAJA BRENDOVA DESTINACIJA
14. Can-Seng Oi BRENDIRANJE I PRISTUP AKREDITOVANJA: SINGAPUR
15. Šina Vestvud BRENDIRANJE „NOVE“ DESTINACIJE: ABU DABI
16. Sindia Lem i Klara Lei BRENDOVI GRADOVA I TURIZAM OKRENUT SPECIFIČNIM INTERESOVANJIMA
17. Manuela de KArlo i Frančeska di Anđelo REPOZICIONIRANJE BRENDA GRADA I DOGAĐAJA: MILANO
18. Bil Bejker BRENDIRANJE I MOGUĆNOSTI KOJE PRUŽAJU FILMOVI: AUSTRALIJA
19. Tom Bankl BRENDIRANJE, NOSIOCI I INTEGRACIJA: NAMIBIJA
20. Džonaton Dej BRENDIRANJE, IMIDŽ DESTINACIJE I POZICIONIRANJE: SAN ANTONIO
21. Maja Konečnik Ruzijer BREND I IDENTITET DRŽAVE: SLOVENIJA
22. Rozana Vitelo i Markus Vilkoks BRENDIRANJE DESTINACIJA I URBANI LEKSIKON: LONDON, NJUJORK I BARSELONA
23. Majkl Guld BRENDIRANJE ZEMLJE SA BURNOM PROŠLOŠĆU: SEVERNA IRSKA
24. Joram Mitki, Ram Herstein, Eugen Jafe REPOZICIONIRANJE BRENDOVA DESTINACIJA U KRIZNIM VREMENIMA: JERUSALIM
25. Anet Pričard, Najdžel Morgan i Rodžer Prajd EPILOG: TURIZAM I REPUTACIJA MESTA U NESTABILNIM TRŽIŠNIM USLOVIMA
Branislav Miletić RESURSI+VREDNOSTI+BRENDIRANJE= TRŽIŠNI USPEH
Godina izdanja : 2015.
Broj strana : 439
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 24 x 17
Težina : 713 g
ISBN : 9788671024549
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.