×

OSNOVI KAKODALOGIJE

Ivan Stanković

Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi and Saatchi na prostorima bivše SFRJ. Društveni fenomen koji je ova kultna agencija svakako postala, kao centar potpuno nove paradigme mišljenja, samo je paralela za jednu dublju životnu poruku o istrajnosti, veri u sopstvene snage i sposobnosti da se uči na ličnim greškama. Autor nas vodi, preko niza neverovatnih a istinitih događaja, do spoznaje koja je naročito novim mladim generacijama, sada, najpotrebnija.

Knjigu Osnovi kakodalogije karakterišu autentičan književni prostor i anegdote u kojima su se našle neke od poznatih ličnosti našeg vremena zajedno sa autorom. Svojom neposrednošću, ali i stručnošću, Ivan Stanković daje snagu čitaocu da se pokrene ka željenom cilju, da ne poleti zbog uspeha, da ne padne zbog neuspeha. Ova knjiga se tako, kao zaista autentično svedočanstvo o zakonima, kvalitetu i stilu advertajzinga iz ugla jednog od začetnika ovog posla na Balkanu, pretvara u mudri poučnik životnih istina.

Ivan Stanković

Rođen 24. januara 1955. godine; diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1978. godine, a poslediplomske studije je završio 2006. godine na Fakultetu dramskih umetnosti.

Srpsko reklamno tržište u periodu 1996–2006 tema je njegove doktorske disertacije. U reklamnom biznisu je od 1979. godine. Sa Draganom Sakanom 1990. godine osniva prvu multinacionalnu agenciju za Jugoistočnu Evropu Saatchi & Saatchi, najpre u Srbiji potom i u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Albaniji.

Smatra se začetnikom novog pristupa u radu sa klijentima u ovim zemljama, kao i uvođenja modernog svetskog iskustva u planiranju i korišćenju medija. Nekoliko godina bio je predavač na Globalnoj školi za top menadžere u reklamnim agencijama (AMP) i učesnik na brojnim konferencijama u svetu. Sopstvenu komunikacijsku grupu, koju čine medijska agencija (Media S) i reklamna agencija (Communis), osnovao je 2002. godine. Od 2010 – posle sklapanja partnerstva sa jednom od najvećih komunikacionih grupa DDB – agencija posluje kao Communis DDB.

Njegove agencije dobitnici su brojnih domaćih i inostranih nagrada za kreativni rad, a dodeljena mu je i Nagrada za životno delo 2010. godine (UEPS). Docent je na Fakultetu dramskih umetnosti i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu.

Godina izdanja : 2011.

Broj strana : 227

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 24 x 17

Težina : 368 g

ISBN : 978-86-7102-412-9

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje