U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti kako bi čitalac imao uvid u celovit sistem promotivnih aktivnosti na pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti. Cilj je da čitalac dobije celovit sistem promotivnih aktivnosti na potpuno pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.
Prvi tom knjiga objašnjava i osnovne pojmove Public Relations-a. PR ne spada u čisto tržišne instrumente; on je pre svega funkcija menadžmenta jer pozitivno utiče na tržišnu poziciju institucije/firme.
Slavko Kovačević
Profesor dr Slavko Kovačević je držao predavanja iz marketinga na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Sada je direktor škole IMC koja se bavi obrazovanjem kadrova iz oblasti marketinga. Autor je više stručnih tekstova i publikacija.
Godina izdanja : 1998.
Broj strana : 186
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.