×

BIG IDEA – Sve što je važno za dobru promociju

Slavko Kovačević

U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti kako bi čitalac imao uvid u celovit sistem promotivnih aktivnosti na pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.  

U ovoj knjizi detaljno je predstavljen koncept promotivnih aktivnosti. Cilj je da čitalac dobije celovit sistem promotivnih aktivnosti na potpuno pragmatičan način, bez suvišnih detalja i mistifikovanja postupaka istraživanja, planiranja i realizacije promotivne strategije.

Prvi tom knjiga objašnjava i osnovne pojmove Public Relations-a. PR ne spada u čisto tržišne instrumente; on je pre svega funkcija menadžmenta jer pozitivno utiče na tržišnu poziciju institucije/firme.

Slavko Kovačević

Profesor dr Slavko Kovačević je držao predavanja iz marketinga na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Sada je direktor škole IMC koja se bavi obrazovanjem kadrova iz oblasti marketinga. Autor je više stručnih tekstova i publikacija.

Godina izdanja : 1998.

Broj strana : 186

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje