×

ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA

Kris Vest

Prevela sa engleskog Svetlana Stefanov

U svom radu Istraživanja tržišta Kris Vest je ovoj složenoj temi pristupio kako na teorijski tako i na praktičan način. Knjiga obuhvata ključne momente procesa istraživanja: od osnovnih metoda i istraživačkih tehnika, preko njihove primene, sve do najnovijih dostignuća u oblasti elektronskog prikupljanja podataka.

Autor je ponudio i niz praktičnih saveta obrazlažući ih na više slikovitih primera. Ovo stručno i istovremeno pristupačno štivo predstavlja sadržajan uvod u oblast istraživanja tržišta i idealno je za one koji se upoznaju sa ovom temom. 

Kris Vest

Diplomirao na London School of Economics i vodi konsultantsku kompaniju Marketing Intelligence Services. Bogato iskustvo u oblasti marketinških istraživanja izlaže u svojim predavanjima i brojnim stručnim radovima.

 

PREDGOVOR
1. UVOD
2. MARKETING ZASNOVAN NA POZNAVANJU TRŽIŠTA
3. MARKETINŠKE INFORMACIJE I MENADŽMENT ZASNOVAN NA POZNAVANJU TRŽIŠTA
4. ODRE?IVANJE POTREBA ZA MARKETINŠKIM INFORMACIJAMA
5. STRUKTURA ISTRAŽIVA?KIH AKTIVNOSTI
6. INTERNI I SEKUNDARNI IZVORI INFORMACIJA
7. UZIMANJE UZORAKA
8. USMERENI MARKETING I SISTEMI KLASIFIKACIJE TRŽIŠTA
9. UPITNICI
10. KONVENCIONALNE PRIMARNE ISTRAŽIVA?KE TEHNIKE
11. ELEKTRONSKO PRIKUPALJENJE PODATAKA
12. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA INTERNETU
13. ISTRAŽIVA?KI MIKS
14. ME?UNARODNA ISTRAŽIVANJA
15. ANALIZA NALAZA
16. IZVEŠTAJI O ISTRAŽIVA?KIM NALAZIMA
17. PROJEKTNI ZADATAK
18. IDENTIFIKOVANJE ODGOVARAJU?IH ISTRAŽIVA?KIH IZVORA
19. IZBOR ISTRAŽIVA?KOG KONSULTANTA

Godina izdanja : 2004.

Broj strana : 317

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 447 g

ISBN : 86-7102-117-3

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje