×

MARKETING UMETNOSTI

Kit Digl

Preveo sa engleskog Đorđe Trajković

Iako u uvodu i u zaključku navodi definiciju koja se bavi pre svega marketingom umetnosti kao promocijom i popularizacijom umetnosti, u središtu njegovog interesovanja je prodaja i prihod koji se tom prodajom ostvaruje. 

Ključ Diglovog pristupa marketingu umetnosti je unapređivanje prodaje. Iako u uvodu i u zaključku navodi definiciju koja se bavi pre svega marketingom umetnosti kao promocijom i popularizacijom umetnosti, u središtu njegovog interesovanja je prodaja i prihod koji se tom prodajom ostvaruje. Cilj marketinga po Diglu dakle jeste: naterati ljude da kupuju, da kupuju više, da kupuju češće.

Sve marketinške tehnike koje opisuje Digl naziva mađioničarskim trikovima koji nisu usmereni samo na to da ponudu učine atraktivnom, već da građane navedu na to da postanu publika – klijent, potrošač.

Veliku prepreku razvoju poslovanja umetničkih ustanova predstavlja „nepostojeće tržište”. Osnovni zadatak marketinga umetnosti i kulture je upravo stvaranje i proširivanje tržišta. U ovoj knjizi tome je posvećeno poslednje poglavlje koje mogućnost pristupa nedostupnoj, neraspoloživoj publici, vidi pre svega u edukativnim programima.

Kit Digl

Kit Digl je od kasnih sedamdesetih godina direktor marketinga čuvene londonske Izdavačke kuće Rajngould (Rhinegold Publishing Limited), koja izdaje časopise i stručne knjige iz oblasti izvođačkih umetnosti i predstavlja tipičnu „malu” firmu koja ima mnoge karakteristike umetničkih organizacija kojima i ova knjiga, Marketing umetnosti, treba da pomogne.

Godina izdanja : 1998.

Broj strana : 248

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje