Preveo sa nemačkog Zlatko Krasni
Kinebrok ukazuje na nove mogućnosti telekomunikacija i elektronike koji su izmenili marketing devedesetih godina, a nudi i odgovarajuća rešenja za sticanje koristi iz tih promena pomoću multimedija.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Internet kao novi globalni prostor komunikacije podrazumeva uključivanje multimedijalnih mogućnosti i već danas otvara nove puteve ekonomskog povezivanja.
Mnoge firme već u priličnoj meri koriste internet i na taj način optimizuju svoje komunikacione strategije. Predstavljanje njihovih koncepata takođe je u središtu pažnje, kao i sam put multimedija ka „multimedijumu” budućnosti. Autor knjige smatra da je to samo pomoćni pojam za označavanje prelazne faze na putu od tradicionalnog marketinga do marketinga budućnosti.
Kinebrok ukazuje na nove mogućnosti telekomunikacija i elektronike koji su izmenili marketing devedesetih godina, a odmah potom nudi i odgovarajuća rešenja za sticanje koristi iz tih promena pomoću multimedija. Brojni primeri iz prakse i adekvatne ilustracije umnogome olakšavaju primenu prikazanih rezultata do kojih je autor došao.
Volfgang Kinebrok
Volfang Kinebrok se već dvadeset godina bavi marketingom na internacionalnom nivou. Radi za SONY na strategijskom planiranju komunikacionih tehnika za evropsko tržište, a posebno za komunikacionu scenu u Nemačkoj. Specijalista je za integrisani marketing i prelazak na nove trendove u preduzetništvu i marketinškim strategijama.
Godina izdanja : 2000.
Broj strana : 180
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.