×

OBLIKOVANJE VIZUELNOG IDENTITETA

Nikolas Dženkins

Prevela sa engleskog Jelena Petrović

Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne. 

Oblikovanje vizuelnog identiteta bavi se problematikom korporativnog dizajna na jasan i pragmatičan način. Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne. Potom bliže razmatra razne izdatke i napore koje takav poduhvat podrazumeva, ispituje uticaj određenih vrsta dizajna, kao i njihovu najefektivniju upotrebu.

Nikolas Dženkins

Nikolas Dženkins predsednik je kompanije Jenkins Group, jedne od vodećih britanskih konsultantskih firmi za korporativni dizajn. Kao predvodnik u razvoju korporativnog dizajna u Velikoj Britaniji, objavio je veliki broj članaka u poslovnoj štampi širom sveta.

Godina izdanja : 2002.

Broj strana : 350

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje