Prevela sa engleskog Jelena Petrović
Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Oblikovanje vizuelnog identiteta bavi se problematikom korporativnog dizajna na jasan i pragmatičan način. Objašnjavajući osnovne postavke korporativnog dizajna u kontekstu poslovanja, ova knjiga opisuje njegovu svrhu i šta njime može (i ne može!) da se postigne. Potom bliže razmatra razne izdatke i napore koje takav poduhvat podrazumeva, ispituje uticaj određenih vrsta dizajna, kao i njihovu najefektivniju upotrebu.
Nikolas Dženkins
Nikolas Dženkins predsednik je kompanije Jenkins Group, jedne od vodećih britanskih konsultantskih firmi za korporativni dizajn. Kao predvodnik u razvoju korporativnog dizajna u Velikoj Britaniji, objavio je veliki broj članaka u poslovnoj štampi širom sveta.
Godina izdanja : 2002.
Broj strana : 350
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.