×

ORGANIZACIJA I FUNKCIJA MARKETINGA

Kit Sparling

Preveo sa engleskog Đorđe Krivokapić

Kit Sparling na 132 strane u jedanaest poglavlja objašnjava suštinu svih aktivnosti koje mogu odlično poslužiti kao svakodnevni podsetnik u oblastima upravljanja marketingom, istraživanja, planiranja proizvoda, strategije i strukture cena, politike i predviđanja prodaje, distribucije, promotivnih aktivnosti, kontrole, ponašanja potrošača i postavljanja marketinških ciljeva.

Kompanije sve više dolaze do zaključka da se konkurentska prednost postiže shvatanjem mogućnosti svih njihovih službenika. Organizacija i funkcija marketinga će pomoći svim menadžerima – uključujući i one sa površnim poznavanjem marketinga – da shvate taj suštinski koncept. Poruka ove knjige odnosi se na marketing orijentisan na kupca i na način na koji bi marketinška razmišljanja trebalo uključiti u svaki nivo i svaki oblik aktivnosti kompanije.

Ni od jednog menadžera ne može se očekivati da zna sve. Svaki menadžer bi, međutim, trebalo da bude svestan osnovnih marketinških principa prodaje proizvoda ili usluga njihovih kompanija. Bez uspešnog funkcionisanja marketinga, kompanija je osuđena na propast.

Kit Sparling na 132 strane u jedanaest poglavlja objašnjava suštinu svih aktivnosti koje mogu odlično poslužiti kao svakodnevni podsetnik u oblastima upravljanja marketingom, istraživanja, planiranja proizvoda, strategije i strukture cena, politike i predviđanja prodaje, distribucije, promotivnih aktivnosti, kontrole, ponašanja potrošača i postavljanja marketinških ciljeva.

Kit Sparling

Kit Sparling poseduje bogato znanje iz oblasti marketinga i menadžmenta koje je stekao u Velikoj Britaniji i na Novom Zelandu. Autor je više radova iz ovih oblasti. Saradnik je Instituta za marketing u Londonu.

Godina izdanja : 1994.

Broj strana : 132

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje