×

PLANIRANJE U MARKETINGU

Andžela Haton

Prevela sa engleskog Milica Markić

U uslovima velike konkurencije i naglih promena na tržištu ključ uspeha je u planiranju - ali ne u rutinskom godišnjem ritualu pripreme dokumentacije koja će sakupljati prašinu, već u planiranju kao neprekidnoj aktivnosti celokupnog rukovodstva.

Ova knjiga pruža sasvim novi uvid u valjanost planiranja koji nije isključivo teorijski, već pre svega praktičan i delotvoran. U njoj su ponuđeni odgovori na složena pitanja o povezivanju poslovnih i marketinških planova, kao i konkretna uputstva za čitav proces, od provere do kontrole. 

Andžela Haton

Bila je angažovana kao poslovni savetnik u više poznatih kompanija - Sony, BBC i Barcleys Bank. Gostujući je predavač na Bostonskom i Londonskom univerzitetu i u Londonskoj poslovnoj školi. 

UVOD
1. OD MALIH MOGU?NOSTI DO VELIKIH REZULTATA
2. REŠAVANJE ZAGONETKE PLANIRANJA
3. INFORMISANJE PLANERA
4. OCENJIVANJE TEKU?IH TRŽIŠNIH VREDNOSTI
5. USMERENOST NA SPOLJNE ?INIOCE
6. KUDA IDEMO
7. PRIMENA ZAJEDNI?KE STRATEGIJE
8. PLANIRANJE MARKETINŠKOG PAKETA
9. USPEŠNA KOMUNIKACIJA
10. PRIMENA I KONTROLA
INDEKS

Godina izdanja : 2003.

Broj strana : 237

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 365 g

ISBN : 86-7102-097-5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje