Prevela sa engleskog Milica Markić
U uslovima velike konkurencije i naglih promena na tržištu ključ uspeha je u planiranju - ali ne u rutinskom godišnjem ritualu pripreme dokumentacije koja će sakupljati prašinu, već u planiranju kao neprekidnoj aktivnosti celokupnog rukovodstva.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
U uslovima velike konkurencije i naglih promena na tržištu ključ uspeha je u planiranju - ali ne u rutinskom godišnjem ritualu pripreme dokumentacije koja će sakupljati prašinu, već u planiranju kao neprekidnoj aktivnosti celokupnog rukovodstva.
Ova knjiga pruža sasvim novi uvid u valjanost planiranja koji nije isključivo teorijski, već pre svega praktičan i delotvoran. U njoj su ponuđeni odgovori na složena pitanja o povezivanju poslovnih i marketinških planova, kao i konkretna uputstva za čitav proces, od provere do kontrole.
Andžela Haton
Bila je angažovana kao poslovni savetnik u više poznatih kompanija - Sony, BBC i Barcleys Bank. Gostujući je predavač na Bostonskom i Londonskom univerzitetu i u Londonskoj poslovnoj školi.
UVOD
1. OD MALIH MOGU?NOSTI DO VELIKIH REZULTATA
2. REŠAVANJE ZAGONETKE PLANIRANJA
3. INFORMISANJE PLANERA
4. OCENJIVANJE TEKU?IH TRŽIŠNIH VREDNOSTI
5. USMERENOST NA SPOLJNE ?INIOCE
6. KUDA IDEMO
7. PRIMENA ZAJEDNI?KE STRATEGIJE
8. PLANIRANJE MARKETINŠKOG PAKETA
9. USPEŠNA KOMUNIKACIJA
10. PRIMENA I KONTROLA
INDEKS
Godina izdanja : 2003.
Broj strana : 237
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 365 g
ISBN : 8671020975
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.