Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković.
Autorka se posebno bavi komunikacijom u odnosima s javnošću, gde se osmišljava govor kao stil i imidž, pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Knjiga uči kako da budemo ubedljivi i uspešni i uvodi nas u novu kulturu dijaloga. Iako je namenjena profesionalcima u menadžmentu i marketingu, dragocena je za sve, počev od roditelja koji govorom vaspitavaju dete, pa sve do novinara koji nam saopštavaju tek prispelu vest.
U trećem izdanju, važno mesto dato je poslovnom bontonu i pravilima društvenog ponašanja.
Marina Marković
Profesor tehnike glasa na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Predavač je u više poslovnih škola i autor dela Šekspir i pokret - istraživanje elizabetanske konvencije glume. U Cliu su objavljene njene dve knjige: Glas glumca i Poslovna komunikacija koja je doživela tri izdanja.
UVOD
1. KOMUNIKOLOGIJA
2. VERBALNA KOMUNIKACIJA
3. NEVERBALNA KOMUNIKACIJA
4. ODNOSI S JAVNOŠĆU
5. POSLOVNI SASTANAK
6. PREZENTACIJA
7. KONFERENCIJA
8. PREGOVARANJE
9. LIDERSTVO
10. TEHNIKE I METODE NASTUPANJA U MEDIJIMA
11. POSLOVNI BONTON
12. ZAKLJUČAK
Godina izdanja : 2008.
Broj strana : 257
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 390 g
ISBN : 9788671022767
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.