Prevela sa ruskog Ljiljana Zoraja
Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Knjiga je posvećena pitanjima odnosa s javnošću u velikim ruskim kompanijama. Autor razlaže sintagmu public relations i objašnjava njena značenja, nudi odgovore na pitanje kolika je realna moć PR-a i gde je mesto PR-a u demokratskom društvu.
Posebna pažnja se posvećuje problemima stvaranja imidža kompanije, odnosima s mas-medijima, etikom, državnim i društvenim organizacijama i dr. Knjiga sadrži brojne dragocene preporuke za vođenje različitih PR kampanja i može da posluži kao udžbenik iz teorije i prakse PR-a. Namenjena je stručnjacima iz oblasti PR-a i širokom krugu čitalaca koje interesuje navedena problematika.
Aleksandar Borisovič Vasiljenko
Osnivač i rukovodilac Uprave za odnose s javnošću naftne kompanije Lukoil. Doktor je političkih nauka, profesor, član Ruske akademije prirodnih nauka. Autor je više od stotinu objavljenih radova, uključujući i monografiju Ruske naftne kompanije u prelaznom periodu.
1. ŠTA JE SAVREMENI PR
2. PR VELIKIH RUSKIH KORPORACIJA: OPŠTA PITANJA
3. KARAKTERISTIKE KORPORATIVNOG PR-a
4. IMIDŽ U KORPORATIVNOM PR-u
5. ODNOSI SA MAS-MEDIJIMA
6. SARADNJA S DRŽAVNIM I DRUŠTVENIM INSTITUCIJAMA
7. PR I LOBIRANJE U NAFTNOJ INDUSTRIJI: ISKUSTVO AMERIČKIH KORPORACIJA
UMESTO ZAKLJUČKA: PR i ideologija krupnog kapitala
Godina izdanja : 2008.
Broj strana : 191
Pismo : Latinica
Povez : Tvrdi povez
Format : 21 x 14
Težina : 313 g
ISBN : 9788671023030
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.