×

PRODAJA I UPRAVLJANJE PRODAJOM

Dejvid Džober, Džef Lankaster

Prevela sa engleskog Mirjana Ivanji

Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.

Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.

Analiza različitih kategorija kupaca približava čitaocu način njihovog razmišljanja i u vezi s tim predlaže adekvatnu marketinšku taktiku. U delu u kome su izložene tehnike prodaje istaknut je značaj lične pripreme i ličnog kontakta, a u poglavlju o prodajnom okruženju ukazano je na važnost institucija i kanala prodaje.

Naročita pažnja u najnovijem, šestom izdanju, dostupnom sada i na srpskom jeziku, posvećena je uticaju koji međunarodno tržište ima za jednu kompaniju. Svako poglavlje upotpunjeno je praktičnom vežbom i uobičajenim ispitnim pitanjima. Idealan udžbenik za studente marketinga i poslovanja, kao i za prodavce na terenu i menadžere prodaje.

Dejvid Džober

Profesor marketinga na Univerzitetu Bradford i član uredničkih saveta u više stručnih časopisa.

Džef Lankaster

Predaje marketing na Londonskom univerzitetu, direktor je firme Durham Associates Ltd

I DIMENZIJE PRODAJE
1. RAZVOJ I ULOGA PRODAJE U MARKETINGU
2. PRODAJNE STRATEGIJE
3.PONAŠANJE INDIVIDUALNIH POTROŠAČA I ORGANIZACIJA U ULOZI KUPCA
II PRODAJNE TEHNIKE
4. PRODAJNI ZADACI
5. VEŠTINE PRODAJE KROZ LIČNI KONTAKT
6. UPRAVLJANJE KLJUČNIM KLIJENTIMA
7. PRODAJA KROZ RAZVOJ MEĐUSOBNIH ODNOSA
8. DIREKTNI MARKETIING
9. INTERNET I PRIMENE INFORMACIONE TEHNOLOGIJE U PRODAJI I MENADŽMENTU PRODAJE
III PRODAJNO OKRUŽENJE
10. PRODAJNA SREDINA
11. MEĐUNARODNA TRGOVINA
12. PRAVNA I ETIČKA PITANJA
IV MENADŽMENT PRODAJE
13. REGRUTOVANJE I SELEKCIJA
14. MOTIVACIJA I OBUKA
15. ORGANIZACIJA I KOMPENZACIJA
V KONTROLA PRODAJE
 

Godina izdanja : 2006.

Broj strana : 680

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 884 g

ISBN : 86771022161

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje