×

PROMOCIJA NA TELEVIZIJI I RADIJU

Majkl Blend, Simon Mondezir

Preveo sa engleskog Đorđe Krivokapić

Ogromna većina novinara na radiju i televiziji radi savesno kako bi priču verno preneli i pružili priliku da se nešto učini. Ostalo je na vama.

Za poslovnog čoveka televizija može da bude uspešno sredstvo za odnose s javnošću ili smrt posla, u zavisnosti kako se tretira. Gospodar ili žrtva medija!?

Šaljivi odgovor daje i Noel Kauard: „... pa televizija je nešto gde se čovek pojavljuje, to se ne gleda!“

Promocija na radiju i TV je savršen - sistematičan, detaljan a pri tome veoma duhovit priručnik za one kojima se može ukazati prilika da nastupe na TV i radiju (dakle, za većinu nas). Kako da koristimo TV, a ne da ona koristi nas? Detaljna uputstva kako savladati nelagodnost, steći sigurnost i samouvereno i efikasno preneti svoju poruku milionskom auditoriju. Jednostavno rečeno, ovo je izvanredna knjiga uputstava kako se dobija bitka u TV ili radijskom studiju.

„Ogromna većina novinara na radiju i televiziji radi savesno kako bi priču verno preneli i pružili priliku da se nešto učini. Ostalo je na vama.“

Majkl Blend

Simon Mondezir

Godina izdanja : 1995.

Broj strana : 1

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 12 x 20,5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje