×

PSIHOLOGIJA U MARKETINGU

Priredio Filip Begen

Prevela sa francuskog Vladana Stanojević

  

U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.

U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd.

Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti. 

UVOD
1. OD SEMIOLOŠKE INSTRUMENTCIJE DO UKLJUČIVANJA SUBJEKTA
2. EMPATIJA I ALHEMIJA IZRAŽAVANJA U OGLASNIM SPOTOVIMA
3. ČETIRI METODA PODSEĆANJA JEDNOG PROCESA KUPOVINE
4. PROCES ODLUČIVANJA O KUPOVINI
5. KAKO IZMERITI EFIKASNOST JAVNOG OGLAŠAVANJA
6. NAČINI UBEĐIVANJA
BIBLIOGRAFIJA
BIOGRAFIJE AUTORA

Godina izdanja : 2004.

Broj strana : 137

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 278 g

ISBN : 8671021025

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje