×

ROBNA MARKA

Priredili Džon Marfi,Suzana Hart

Kisela voda ili Knjaz Miloš? Keks ili Plazma? Mleko ili Kravica? Ova knjiga objašnjava kako stvara i štiti brend.

Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima.

Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom. 

1. ŠTA ZNA?I STVARANJE ROBNE MARKE
2. ISTORIJA STVARANJA ROBNE MARKE
3. RAZVOJ NOVE ROBNE MARKE
4. RAZVOJ NAZIVA ROBNE MARKE
5. PAKOVANJE ROBNE MARKE
6. ISTRAŽIVANJE ROBNE MARKE
7. RAZVOJ KORPORATIVNE ROBNE MARKE
8. ROBNA MARKA KAO INTELEKTUALNA SVOJINA
9. KOMERCIJALNO KRIVOTVORENJE
10. ROBNA MARKA KAO FINANSIJSKA VREDNOST
11. IZDAVANJE LICENCE ZA KORIŠ?ENJE ROBNE MARKE
12. ROBNA MARKA KAO FRANŠIZA
13. STVARANJE ME?UNARODNE ROBNE MARKE
14. RAZVOJ ROBNE MARKE U EVROPSKOJ UNIJI
15. UPRAVLJANJE MALOPRODAJNOM MARKOM
16. RAZVOJ MARKE POLUPROIZVODA
17. RAZVOJ ROBNE MARKE U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI 
18. OŽIVLJAVANJE I PROŠIRENJE ROBNE MARKE
19. UPRAVLJANJE ROBNOM MARKOM
20. BUDU?NOST ROBNE MARKE
 

Godina izdanja : 2003.

Broj strana : 313

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 20,5 x 12

Težina : 315 g

ISBN : 86-7102-058-4

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje