{"id":11832,"kategorija_id":14,"parent_id":null,"naslov":"MLADI I MEDIJI","sadrzaj":"<p> <\/p>\r\n<p>Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako va\u017eno mesto? Kako su sve nau\u010dnici shvatali i istra\u017eivali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu? <\/p>","dugacki_sadrzaj":"1. Zašto omladinski mediji<br\/>\r\n2. Razumevanje medijske sadr\u017eine<br \/>Društveni i kulturni pristupi medijskim uticajima<br\/>\r\n3. Razumevanje uticaja tehnologije medija<br \/>Omladina, bunt, društveni mediji i društvena istorija<br\/>\r\n4. Razumevanje globalne medijske industrije<br \/>Kina, <em>reality <\/em>televizija i upravljanje medijima<br\/>\r\n5. Razumevanje korisnika medija<br \/>Devojke, mobilni telefoni i identitet<br\/>\r\n6. Razumevanje nasilja u medijima<br \/>Oru\u017eani napadi u školama, reporta\u017ee u medijima i uokvirivanje društvene stvarnosti<br\/>\r\n7. Razumevanje oglašavanja i marketinga<br \/>Studenti i alkohol<br\/>\r\n8. Razumevanje politi?ke komunikacije<br \/>Barak Obama, konvergencija medija i medijatizovana intima<br\/>\r\n9.Razumevanje slavnih li?nosti<br \/>Bam Mard\u017eera i uloga sporta u medijskoj konvergenciji<br\/>\r\n10. Razumevanje kriti?kog istra\u017eivanja medija<br \/>Deca vojnici, medijske ku?e i medijsko obrazovanje<br\/>\r\n11. Epilog: Pisanje knjige Omladina i mediji<br\/>\r\n12. Bibliografija<br\/>\r\n13. Indeks pojmova<br\/>\r\n <br\/>","tezina":482,"cena":1430,"cena_tvrdi":0,"tvrdi_povez":0,"je_aktivan":1,"je_na_stanju":1,"lager":100,"prodato":5,"seo_tagovi":"MLADI I MEDIJI","seo_opis":"<p> <\/p>\r\n<p>Zašto su mediji bitni? Zašto mladi u razmišljanju o medijima zauzimaju tako va\u017eno mesto? Kako su sve nau\u010dnici shvatali i istra\u017eivali uticaj medija, to jest, njihovo dejstvo na omladinu? <\/p>","created_at":"2022-07-03T19:21:26.000000Z","updated_at":"2025-03-19T02:00:03.000000Z","deleted_at":null,"main_image_id":-1,"je_snimljen":1,"broj_strana":"297","isbn":"978-86-7102-497-6","pismo":"latinica","format":"24 x 16","povez":"bro\u0161irani povez","je_u_pretplati":0,"akcije":"{\"auth\": {\"akcije\": [{\"id\": 17, \"cena\": 0, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"30% Popusta za ulogovane korisnike\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"\", \"datum_do\": \"9999-12-31 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2022-09-02T14:46:32.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-01-20T08:28:04.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 0, \"akcija_tip_id\": 1, \"popust_procenat\": 30, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-09-02 16:47:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-01-20 09:28:04\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 1}, {\"id\": 7, \"cena\": 2999, \"opis\": null, \"naziv\": \"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>\", \"datum_do\": \"9999-01-01 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-01-20T08:28:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 3, \"akcija_tip_id\": 2, \"popust_procenat\": 10, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-03-29 14:08:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-01-20 09:28:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": true}, \"cena_popust\": 1001}, \"guest\": {\"akcije\": [{\"id\": 16, \"cena\": 0, \"opis\": \"\", \"naziv\": \"20% Popusta za online kupovinu\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"\", \"datum_do\": \"9999-12-31 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2022-09-01T14:30:57.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-01-20T08:28:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 0, \"akcija_tip_id\": 1, \"popust_procenat\": 20, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-09-01 16:31:04\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-01-20 09:28:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}, {\"id\": 7, \"cena\": 2999, \"opis\": null, \"naziv\": \"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.\", \"mesa_se\": 1, \"sadrzaj\": \"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>\", \"datum_do\": \"9999-01-01 00:00:00\", \"datum_od\": \"2022-01-01 00:00:00\", \"image_id\": -1, \"created_at\": \"2021-08-30T16:58:42.000000Z\", \"deleted_at\": null, \"je_aktivan\": 1, \"updated_at\": \"2025-01-20T08:28:03.000000Z\", \"je_naslovna\": 0, \"za_kolicinu\": 3, \"akcija_tip_id\": 2, \"popust_procenat\": 10, \"je_akcije_stranica\": 0, \"deamon_obradio_kraj\": null, \"je_specijalni_prikaz\": 0, \"je_tekst_na_naslovnoj\": 0, \"deamon_obradio_pocetak\": \"2022-03-29 14:08:03\", \"deamon_obradio_osvezavanje\": \"2025-01-20 09:28:03\", \"samo_za_ulogovane_korisnike\": 0}], \"uslovi\": {\"auth\": false}, \"cena_popust\": 1144}}","cena_popust":1001,"o_knjizi":"<p>Endi Radok govori o tome zbog \u010dega je va\u017eno izu\u010davati omladinske medije, ali i kako tom poslu treba pristupiti, odnosno kako treba tuma\u010diti rezultate tih istra\u017eivanja. Nastoji da odgovori i na pitanja zbog \u010dega društvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomo\u0107ne \u017ertve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogu\u0107ava da prozru namere kreatora medijskog sadr\u017eaja i iskoriste medijsku pa\u017enju u vlastitom interesu. Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pi\u0107a? Da li su mediji zaista uzrok masovnih oru\u017eanih napada u školama? Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana? Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obra\u0111uju se u knjizi, a studentima i istra\u017eiva\u010dima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istra\u017eivanja, pristupu nau\u010dnom radu i strukturisanju medijskih studija.<\/p>\r\n<p><a href=\"http:\/\/blog.clio.rs\/2016\/03\/ja-sam-devojka-lekcije-feminizma-70-ih-za-21-vek\/\"><em>Ja sam devojka: Lekcije feminizma 70-ih za 21. vek<\/em><\/a><a href=\"http:\/\/blog.clio.rs\/2016\/03\/ja-sam-devojka-lekcije-feminizma-70-ih-za-21-vek\/\">, Endi Radok<\/a><\/p>\r\n<p><a href=\"http:\/\/www.vreme.com\/cms\/view.php?id=1388184\"><em>Vrata percepcije, <\/em>intervju sa Endijem Radokom, Vreme, Sonja \u0106iri<\/a>\u0107<a href=\"http:\/\/www.vreme.com\/cms\/view.php?id=1388184\"> <\/a><\/p>\r\n<p> <\/p>","preveo":"Prevela sa engleskog Jelena Petrovi\u0107","priredio":"","search_text":"MLADI I MEDIJI Endi Radok govori o tome zbog cega je vazno izucavati omladinske medije ali i kako tom poslu treba pristupiti odnosno kako treba tumaciti rezultate tih istrazivanja Nastoji da odgovori i na pitanja zbog cega drustvo prvenstveno brine zbog uticaja medija na mlade i da li su mladi danas tek bespomocne zrtve medijskih korporacija i politike koju one zastupaju ili im medijska pismenost omogucava da prozru namere kreatora medijskog sadrzaja i iskoriste medijsku paznju u vlastitom interesu Kako mladi reaguju na reklame za alkoholna pica Da li su mediji zaista uzrok masovnih oruzanih napada u skolama Da li su strahovanja zbog uticaja nasilja u medijima na mlade opravdana Ove i druge aktuelne teme u vezi s medijima obradjuju se u knjizi a studentima i istrazivacima daju se dragoceni saveti o izboru predmeta istrazivanja pristupu naucnom radu i strukturisanju medijskih studija Ja sam devojka Lekcije feminizma 70 ih za 21 vek Endi Radok Vrata percepcije intervju sa Endijem Radokom Vreme Sonja Ciric Zasto su mediji bitni Zasto mladi u razmisljanju o medijima zauzimaju tako vazno mesto Kako su sve naucnici shvatali i istrazivali uticaj medija to jest njihovo dejstvo na omladinu Endi Radok","datum_objave":"2015-10-24","kategorija":{"id":14,"naziv":"Multimedia","je_aktivan":1,"created_at":"2021-08-30T16:58:40.000000Z","updated_at":"2022-12-21T15:02:36.000000Z","deleted_at":null,"opis":"Sinteza teorijskog i prakti\u010dnog znanja o savremenim medijima osnova je na kojoj je gra\u0111ena\r\n edicija Multimedia. Ovo je jedinstvena biblioteka, posve\u0107ena temama o dru\u0161tvenoj ulozi,\r\n o na\u010dinu delovanja i organizaciji masovnih medija. Radi se o razli\u010ditim aspektima sagledavanja\r\n medija: politi\u010dkom, pravnom, ekonomskom, obrazovnom, kulturnom, eti\u010dkom, esteti\u010dkom, tr\u017ei\u0161nom i \u017eurnalisti\u010dkom.","image_id":-1,"naziv2":"Novinarstvo, studije medija"},"autori":[{"id":11831,"ime":"Endi Radok","je_aktivan":1,"created_at":"2022-06-16T12:32:37.000000Z","updated_at":null,"deleted_at":null,"opis":"<p>Profesor je na australijskom Univerzitetu Monaš, bavi se istra\u017eivanjem medija i redovno objavljuje knjige i radove u stru\u010dnim \u010dasopisima, posve\u0107ene nasilju u medijima, politi\u010dkim li\u010dnostima, <em>reality <\/em>televiziji, kampanjama za zdrav \u017eivot, sportu u medijima, teoriji masovnih komunikacija i sli\u010dno. Pre <em>Omladine i medija <\/em>(2013), objavio je i knjige <em>Understanding Audiences <\/em>(2001) i <em>Investigating Audiences <\/em>(2007). Radio je kao predava\u010d na univerzitetima u Sjedinjenim Dr\u017eavama, Velikoj Britaniji, Ju\u017enoj Koreji, Kini i na Novom Zelandu. Me\u0111u omiljenim temama su mu medijska publika, korisnici medija i politika popularne kulture. Trenutno radi na knjizi <em>Exploring Media Research.<\/em> Redovno objavljuje stru\u010dne analize i komentare u svetskim medijima kao što su ABC, BBC, Herald, Metro i sli\u010dni.<br \/> <\/p>","pivot":{"proizvod_id":11832,"autor_id":11831}}],"aktivne_akcije":[{"id":7,"naziv":"Koli\u010dinski popust za 3 i vi\u0161e prim.","opis":null,"datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-01-01 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":10,"za_kolicinu":3,"cena":2999,"akcija_tip_id":2,"created_at":"2021-08-30T16:58:42.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"<p>Popust se dodeljuje na koli\u010dinu. <\/p>","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-03-29 14:08:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":7}},{"id":16,"naziv":"20% Popusta za online kupovinu","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":20,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-01T14:30:57.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:03.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-01 16:31:04","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:03","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":0,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":16}},{"id":17,"naziv":"30% Popusta za ulogovane korisnike","opis":"","datum_od":"2022-01-01 00:00:00","datum_do":"9999-12-31 00:00:00","je_aktivan":1,"popust_procenat":30,"za_kolicinu":0,"cena":0,"akcija_tip_id":1,"created_at":"2022-09-02T14:46:32.000000Z","updated_at":"2025-01-20T08:28:04.000000Z","deleted_at":null,"sadrzaj":"","image_id":-1,"je_naslovna":0,"je_akcije_stranica":0,"je_tekst_na_naslovnoj":0,"je_specijalni_prikaz":0,"mesa_se":1,"deamon_obradio_pocetak":"2022-09-02 16:47:03","deamon_obradio_osvezavanje":"2025-01-20 09:28:04","deamon_obradio_kraj":null,"samo_za_ulogovane_korisnike":1,"pivot":{"proizvod_id":11832,"akcija_id":17}}],"media":[{"id":502,"model_type":"App\\Models\\Proizvod","model_id":11832,"uuid":"4e43aa49-3d24-4156-8f06-2e3cd374d2b2","collection_name":"slike","name":"12287","file_name":"12287.jpg","mime_type":"image\/jpeg","disk":"public","conversions_disk":"public","size":1633875,"manipulations":[],"custom_properties":[],"generated_conversions":{"proizvod_slika":true,"proizvod_glavna_slika":true},"responsive_images":[],"order_column":487,"created_at":"2022-07-04T09:10:42.000000Z","updated_at":"2022-07-04T09:15:03.000000Z","original_url":"https:\/\/clio.rs\/storage\/media\/502\/12287.jpg","preview_url":""}]}
Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima.
Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.
1. ŠTA ZNA?I STVARANJE ROBNE MARKE
2. ISTORIJA STVARANJA ROBNE MARKE
3. RAZVOJ NOVE ROBNE MARKE
4. RAZVOJ NAZIVA ROBNE MARKE
5. PAKOVANJE ROBNE MARKE
6. ISTRAŽIVANJE ROBNE MARKE
7. RAZVOJ KORPORATIVNE ROBNE MARKE
8. ROBNA MARKA KAO INTELEKTUALNA SVOJINA
9. KOMERCIJALNO KRIVOTVORENJE
10. ROBNA MARKA KAO FINANSIJSKA VREDNOST
11. IZDAVANJE LICENCE ZA KORIŠ?ENJE ROBNE MARKE
12. ROBNA MARKA KAO FRANŠIZA
13. STVARANJE ME?UNARODNE ROBNE MARKE
14. RAZVOJ ROBNE MARKE U EVROPSKOJ UNIJI
15. UPRAVLJANJE MALOPRODAJNOM MARKOM
16. RAZVOJ MARKE POLUPROIZVODA
17. RAZVOJ ROBNE MARKE U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI
18. OŽIVLJAVANJE I PROŠIRENJE ROBNE MARKE
19. UPRAVLJANJE ROBNOM MARKOM
20. BUDU?NOST ROBNE MARKE
O knjizi
Sadržaj
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Robna marka daje odgovore na neka od najvažnijih pitanja u oblasti marketinga. Tehnike valjanog kreiranja robnih marki podjednako su značajne za poslovni sektor i javne službe, a uveliko se primenjuju čak i u nekomercijalnim delatnostima.
Autori priloga u ovom zborniku radova, ugledni marketinški stručnjaci, temu robne marke obradili su sa više stanovišta: počev od stvaranja naziva proizvoda, preko njegovog razvoja, sve do dizajniranja pakovanja. Goruća pitanja procene vrednosti robnih marki i izdavanja licenci takođe su iscrpno objašnjena zbog čega je Robna marka neophodan priručnik za sve one koji se bave marketingom.
1. ŠTA ZNA?I STVARANJE ROBNE MARKE
2. ISTORIJA STVARANJA ROBNE MARKE
3. RAZVOJ NOVE ROBNE MARKE
4. RAZVOJ NAZIVA ROBNE MARKE
5. PAKOVANJE ROBNE MARKE
6. ISTRAŽIVANJE ROBNE MARKE
7. RAZVOJ KORPORATIVNE ROBNE MARKE
8. ROBNA MARKA KAO INTELEKTUALNA SVOJINA
9. KOMERCIJALNO KRIVOTVORENJE
10. ROBNA MARKA KAO FINANSIJSKA VREDNOST
11. IZDAVANJE LICENCE ZA KORIŠ?ENJE ROBNE MARKE
12. ROBNA MARKA KAO FRANŠIZA
13. STVARANJE ME?UNARODNE ROBNE MARKE
14. RAZVOJ ROBNE MARKE U EVROPSKOJ UNIJI
15. UPRAVLJANJE MALOPRODAJNOM MARKOM
16. RAZVOJ MARKE POLUPROIZVODA
17. RAZVOJ ROBNE MARKE U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI
18. OŽIVLJAVANJE I PROŠIRENJE ROBNE MARKE
19. UPRAVLJANJE ROBNOM MARKOM
20. BUDU?NOST ROBNE MARKE
Godina izdanja : 2003.
Broj strana : 313
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 20,5 x 12
Težina : 315 g
ISBN : 86-7102-058-4
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.