×

SOCIJALNI MARKETING

Filip Kotler, Ned Robert, Nensi R. Li

Preveo sa engleskog Goran Erdei

Šta je zajednički imenitelj vakcinacije, baštovanstva, ugroženih vrsta lososa, neželjene trudnoće...? Socijalni marketing.

Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.

Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.

Filip Kotler

Profesor, vodeći svetski marketinški stručnjak, predaje međunarodni menadžment u Poslovnoj školi Kelogg Graduate School, školi za menadžment na Univerzitetu u Ilinoisu, SAD.

Ned Robert

Profesor je na Azijskom institutu za menadžment u Manili.

Nensi R. Li

Predaje na Univerzitetu u Vašingtonu, Sijetlu i Južnoj Floridi.

UVOD
I ŠTA JE SOCIJALNI MARKETING
II ANALIZIRANJE OKRUŽENJA SOCIJALNOG MARKETINGA
III ODRE?IVANJE CILJNIH GRUPA, OPŠTIH I SPECIFI?NIH SLU?AJEVA
IV RAZVOJ STRATEGIJA SOCIJALNOG MARKETINGA
V RUKOVO?ENJE SOCIJALNO MARKETINŠKIM PROGRAMIMA
Dodatak: SAŽETAK VAŽNIH KORAKA U SOCIJALNOM MARKETINGU

Godina izdanja : 2009.

Broj strana : 608

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Težina : 785 g

ISBN : 978-86-7102-331-3

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje