Prevela sa nemačkog Maja Anastasijević
Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini ovu knjigu korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Jedinstvena knjiga u svetskim okvirima. Po prvi put se otvoreno daju recepti iz svetske prakse kako da kulturne institucije i umetnici organizovano i osmišljeno poboljšaju komunikacije sa filantropski raspoloženim pojedincima.
Sponzorisanje je pre svega ispoljavanje slobodne građanske inicijative i korekcija politike koju u kulturi vodi zvanična vlast. Briga o sredini u kojoj se radi predstavlja jedan od osnovnih pokretača sponzora svesnih da cilj biznisa ne bi trebalo da bude isključivo profit.
Uzajamo ukrštanje perspektiva sponzora i sponzorisanog, onog ko novac daje i onog ko ga dobija, bez privilegovanja jednog od njih, jeste jedna od osobina ove dragocene knjige. Sponzorisanje kulture je praktično usmereno. Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini je korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.
Peter Rot
Peter Rot je profesor na Višoj školi u Minhenu. Jedan je od najvećih zapadnoevropskih autora koji su se bavili istraživanjem sponzorstva u oblasti sporta i kulture. Posebno su ga zanimali efekti sponzorstva i ponašanje donatora u različitim zemljama i sličnim okolnostima.
Godina izdanja : 1996.
Broj strana : 184
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.