×

SPONZORISANJE KULTURE

Peter Rot

Prevela sa nemačkog Maja Anastasijević

Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini ovu knjigu korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.

Jedinstvena knjiga u svetskim okvirima. Po prvi put se otvoreno daju recepti iz svetske prakse kako da kulturne institucije i umetnici organizovano i osmišljeno poboljšaju komunikacije sa filantropski raspoloženim pojedincima.

Sponzorisanje je pre svega ispoljavanje slobodne građanske inicijative i korekcija politike koju u kulturi vodi zvanična vlast. Briga o sredini u kojoj se radi predstavlja jedan od osnovnih pokretača sponzora svesnih da cilj biznisa ne bi trebalo da bude isključivo profit.

Uzajamo ukrštanje perspektiva sponzora i sponzorisanog, onog ko novac daje i onog ko ga dobija, bez privilegovanja jednog od njih, jeste jedna od osobina ove dragocene knjige. Sponzorisanje kulture je praktično usmereno. Obilje primera i proniciljivih analiza sponzorske prakse u različitim oblastima kulture čini je korisnim priručnikom kako za sponzore, tako i za sponzorisane.

Peter Rot

Peter Rot je profesor na Višoj školi u Minhenu. Jedan je od najvećih zapadnoevropskih autora koji su se bavili istraživanjem sponzorstva u oblasti sporta i kulture. Posebno su ga zanimali efekti sponzorstva i ponašanje donatora u različitim zemljama i sličnim okolnostima.

Godina izdanja : 1996.

Broj strana : 184

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje