×

STRATEGIJE U MARKETINGU

Pol Fajfild

Prevela sa engleskog Milica Markić

Knjiga Strategije u marketingu Pola Fajfilda otklanja svaku zbrku koja često nastane kada se razmatra problem strategija u marketingu. Stav da je marketing pre svega odnos među ljudima predstavlja težište autorovog stručnog i istovremeno jasnog izlaganja.

Iscrpno objašnjenje uloge i zadataka direktora marketinga u tržišno orijentisanom preduzeću čini da knjiga Strategije u marketingu bude neophodno štivo za svakog marketinškog stručnjaka. Zainteresovanim čitaocima ona će objasniti koliko je uloga marketinga značajna u procesu strateškog objedinjavanja poslovanja, a studentima će ukazati kako se može premostiti razlika između teorije i prakse. 

Pol Fajfild

Stekao doktorsku titulu u oblasti marketinških strategija i univerzitetsku diplomu poslovnih studija na Univerzitetu u Kranfildu (Engleska). Godinama je radio kao menadžer i direktor marketinga, a danas se intenzivno bavi predavačkim i savetodavnim poslom. 

Godina izdanja : 2003.

Broj strana : 275

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 425 g

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje