×

STRATEŠKI MENADŽMENT SPORTSKIH DOGAĐAJA

Gaj Masterman

Preveo sa engleskog Goran Erdei

Kako se organizuje Olimpijada?

Strateški menadžment sportskih događaja studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta.

Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru i Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo.

Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.

Gaj Masterman

Docent je menadžmenta u sportu na Univerzitetu u Njujorku. Više od dvadeset pet godina učestvuje u organizovanju značajnih dešavanja u sportu i drugim oblastima. U njegove klijente ubrajaju se Koca-Kola, Pepsi, fudbalski klub Čelsi, a sarađuje i sa organizacijama koje pomažu obolelima od cerebralne paralize, mišićne distrofije i koje se zalažu za bolji život dece i odojčadi, kao i sa brojnim sportskim zvezdama. 

UVOD
1. INDUSTRIJA SPORTSKIH DOGAĐAJA
2. VLASNICI I ORGANIZATORI DOGAĐAJA
3. PROCES PLANIRANJA SPORTSKOG DOGAĐAJA
4. UTICAJI I NASLEĐA
5. FINANSIJSKO PLANIRANJE I KONTROLA
6. POVEĆANJE PRIHODA OD DOGAĐAJA
7. PROCES KANDIDOVANJA
8. SPROVOĐENJE DOGAĐAJA
9. MARKETINŠKO PLANIRANJE I PRIMENA
10. INOVATIVNA KOMUNIKACIJA
11. SPONZORISANJE SPORTSKOG DOGAĐAJA
12. ISTRAŽIVANJE I PROCENA
 

Godina izdanja : 2008.

Broj strana : 350

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 491 g

ISBN : 9788671023320

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje