Detaljno proučavajući suštinu procesa prodaje uz reklamu, autor je jednostavnim, jasnim i preciznim jezikom odredio sve ono što danas leži u osnovi marketinga, pri čemu je kupca stavio u prvi plan.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Retko se dešava da jedna knjiga ima tri ili više izdanja. To je pouzdan znak interesovanja čitalaca i kvaliteta. Veština prodaje i reklama je pisana sa željom da se objasne principi i instrumenti savremene trgovine i reklame i da se prenesu u našu savremenu praksu. Detaljno proučavajući suštinu procesa prodaje uz reklamu, autor je jednostavnim, jasnim i preciznim jezikom, odredio sve ono što danas leži u osnovi instrumentarijuma kojeg nazivamo marketing. Stavio je kupca u prvi plan, ukazujući čime se trgovac mora rukovoditi. Knjiga i posle šest decenija, pred novovremenim čitaocima u sasvim izmenjenim društvenim okolnostima, živi kao „evergrin“, kao uvek dovoljno aktuelno štivo. Zbog vremenske distance ona je još privlačnija jer i danas može poslužiti kao ključ za lakše razumevanje suštine jedne profesije koja se tada tek rađala.
Slavko Stanić
Dr Slavko Stanić je bio profesor prodaje na Trgovačkoj akademiji. Jedan je od rodonačelnika marketinga u našoj praksi. Važan je i zato što je postavio temelje savremenom istraživanju tržišta i poslovne komunikacije. Prvo izdanje knjige Veština prodaje i reklama pojavilo se 1936. godine, a drugo dopunjeno 1939. u Novom Sadu.
Godina izdanja : 1900.
Broj strana : 176
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.