×

VEŠTINA PRODAJE I REKLAMA

Slavko Stanić

Detaljno proučavajući suštinu procesa prodaje uz reklamu, autor je jednostavnim, jasnim i preciznim jezikom odredio sve ono što danas leži u osnovi marketinga, pri čemu je kupca stavio u prvi plan.

Retko se dešava da jedna knjiga ima tri ili više izdanja. To je pouzdan znak interesovanja čitalaca i kvaliteta. Veština prodaje i reklama je pisana sa željom da se objasne principi i instrumenti savremene trgovine i reklame i da se prenesu u našu savremenu praksu. Detaljno proučavajući suštinu procesa prodaje uz reklamu, autor je jednostavnim, jasnim i preciznim jezikom, odredio sve ono što danas leži u osnovi instrumentarijuma kojeg nazivamo marketing. Stavio je kupca u prvi plan, ukazujući čime se trgovac mora rukovoditi. Knjiga i posle šest decenija, pred novovremenim čitaocima u sasvim izmenjenim društvenim okolnostima, živi kao „evergrin“, kao uvek dovoljno aktuelno štivo. Zbog vremenske distance ona je još privlačnija jer i danas može poslužiti kao ključ za lakše razumevanje suštine jedne profesije koja se tada tek rađala.

Slavko Stanić

Dr Slavko Stanić je bio profesor prodaje na Trgovačkoj akademiji. Jedan je od rodonačelnika marketinga u našoj praksi. Važan je i zato što je postavio temelje savremenom istraživanju tržišta i poslovne komunikacije. Prvo izdanje knjige Veština prodaje i reklama pojavilo se 1936. godine, a drugo dopunjeno 1939. u Novom Sadu.

Godina izdanja : 1900.

Broj strana : 176

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje