×

POLITIČKI MARKETING

Marija Bruna Pusteto

Prevele sa italijanskog Ana Srbinović,Slavica Slatinac

Prvi iscrpan priručnik iz političkog marketinga i – po mišljenju italijanskih eksperata – dosad najsistematičnije i najpreciznije napisana knjiga ove vrste.  

Prvi iscrpan priručnik iz političkog marketinga i – po mišljenju italijanskih eksperata – dosad najsistematičnije i najpreciznije napisana knjiga ove vrste.

Politički marketing ne predstavlja samo sublimaciju italijanskog iskustva, već donosi obilje primera iz prakse najrazvijenijih zapadnih društava, posebno Sjedinjenih Američkih Država kao kolevke moderne političke komunikacije. Ovim se primerima, izloženim u obliku praktičnih saveta, pokazuje kako se gradi precizna marketinška strategija, kako se jasno definiše politika imidža, izvodi detaljna analiza biračkog tela, organizuje izborna kampanja u njenim različitim fazama, brižljivo biraju sredstva komunikacije u konkretnim situacijama, itd. Zbog toga se ova knjiga može čitati i kao svojevrstan udžbenik političkog profesionalizma.

Politički marketing je pisan izuzetno pregledno i do kraja konkretno. Namenjen je podjednako političkim poslenicima koji deluju na državnom, regionalnom i opštinskom nivou, ali i svim onim profesijama koje su, posredno ili neposredno, povezane sa svetom politike.

Marija Bruna Pusteto

Marija Bruna Pusteto je profesor tehnike političke komunikacije i politički savetnik međunarodne reputacije. Za njeno ime vezuju se izborni uspesi najznačajnijih italijanskih stranaka i desetine kandidata za italijanski parlament, senat kao i za tela regionalne i opštinske uprave. Pored kurseva koje je držala širom sveta, bila je i redovan konsultant političkih partija Velike Britanije i SAD. Vrhunac savetničke karijere dostigla je 1988. godine kada je na poziv Stejt dipartmenta vodila pobedničku kampanju Džordža Buša.

Godina izdanja : 1996.

Broj strana : 236

Pismo : Latinica

Povez : Broširani

Format : 12 x 20.5

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje