Preveo sa engleskog Zvonko Jakopović
Jan Karlzon smelo tvrdi: pokretačka i stvaralačka snaga kompanije dolazi odozdo, sa dna organizacione piramide, a uloga rukovodstva je da tu snagu uobličava i usmerava ka ostvarivanju opšteg cilja koji svi zaposleni osećaju kao sopstveni.
Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić
Rasprodato
Greg Ričards, Robert Palmer
O knjizi
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Jan Karlzon smelo tvrdi: najvažnija osnovna sredstva jedne kompanije nisu tehnika i ostala materijalna sredstva, već ljudi – sopstveno osoblje i klijenti. Od njihovog međuodnosa, koji se konkretno odvija u tim „trenucima istine“, zavisi sudbina kompanije. Pokretačka i stvaralačka snaga kompanije dolazi odozdo, sa dna organizacione piramide, a uloga rukovodstva je da tu snagu uobličava i usmerava ka ostvarivanju opšteg cilja koji svi zaposleni osećaju kao sopstveni. Da bi kompanija postala jedinstvena celina koja uspešno ide ka svom cilju, potreban je nov soj rukovodioca – lider.
A pravi lider je onaj koji ima viziju budućnosti kompanije koju prenosi na druge i inspiriše ih da je ostvare.
Jan Karlzon
Jan Karlzon je sa trideset i dve godine postao predsednik poznatog švedskog organizatora putovanja Vingresor, koji je deo poslovnog sistema SAS-a. Preuzeo je firmu kada je bila u krizi i za kratko vreme je od nje stvorio uspešnu i rentabilnu kompaniju. To je bio samo početak njegove uspešne karijere.
Godina izdanja : 1997.
Broj strana : 124
Pismo : Latinica
Povez : Broširani
Format : 12 x 20.5
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.